DDC 338.4791
Tác giả CN Morgan, Nigel
Nhan đề Destination brands : managing place reputation / Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride.
Lần xuất bản 3rd ed.
Thông tin xuất bản Oxford : Butterworth-Heinemann, 2011
Mô tả vật lý xvii, 370 p. : ill.; 24 cm.
Tóm tắt This textbook shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. It asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts and challenges. It tackles how place perceptions are formed, how cities, regions and countries can enhance their reputations as creative, competitive destinations, and the link between competitive identity and strategic tourism policy making.
Thuật ngữ chủ đề Tourism-Marketing.
Thuật ngữ chủ đề Advertising-Tourism
Từ khóa tự do Marketing
Từ khóa tự do Tiếp thị
Từ khóa tự do Quảng cáo
Từ khóa tự do Du lịch
Khoa Quản trị kinh doanh và du lịch
Chuyên ngành Marketing
Chuyên ngành Quản trị Dịch vụ Du lịch và Lữ hành
Chuyên ngành Marketing điểm đến
Chuyên ngành Quản trị Dịch vụ Du lịch và Lữ hành chất lượng cao
Môn học Marketing Điểm đến
Tác giả(bs) CN Pride, Roger.
Tác giả(bs) CN Pritchard, Annette.
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516013(7): 000113715-6, 000136941-2, 000137024, 000137092-3
000 00000nam#a2200000u##4500
00156973
00220
0040064EC0D-5BE7-4164-8B12-6BFE5B366547
005202302131012
008210719s2011 enk eng
0091 0
020 |a9780080969305
039|a20230213101244|bmaipt|c20230212142023|danhpt|y20191106101254|zthuvt
0410 |aeng
044 |axxu
08204|a338.4791|bMOR
1001|aMorgan, Nigel
24510|aDestination brands : |bmanaging place reputation / |cNigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride.
250|a3rd ed.
260 |aOxford : |bButterworth-Heinemann, |c2011
300 |axvii, 370 p. :|bill.; |c24 cm.
520|aThis textbook shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. It asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts and challenges. It tackles how place perceptions are formed, how cities, regions and countries can enhance their reputations as creative, competitive destinations, and the link between competitive identity and strategic tourism policy making.
65010|aTourism|xMarketing.
65010|aAdvertising|xTourism
6530 |aMarketing
6530 |aTiếp thị
6530|aQuảng cáo
6530|aDu lịch
690|aQuản trị kinh doanh và du lịch
691|aMarketing
691|aQuản trị Dịch vụ Du lịch và Lữ hành
691|aMarketing điểm đến
691|aQuản trị Dịch vụ Du lịch và Lữ hành chất lượng cao
692|aMarketing Điểm đến
693|aTài liệu tham khảo
7001|aPride, Roger.
7001|aPritchard, Annette.
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516013|j(7): 000113715-6, 000136941-2, 000137024, 000137092-3
890|a7|b0|c2|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000113715 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 338.4791 MOR Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
2 000113716 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 338.4791 MOR Tài liệu Môn học 2 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
3 000136941 TK_Tài liệu môn học-MH MH MAR 338.4791 MOR Tài liệu Môn học 3 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
4 000136942 TK_Tài liệu môn học-MH MH MAR 338.4791 MOR Tài liệu Môn học 4 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
5 000137092 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 338.4791 MOR Tài liệu Môn học 5 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
6 000137024 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 338.4791 MOR Tài liệu Môn học 6 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
7 000137093 TK_Tài liệu môn học-MH MH DLLH 338.4791 MOR Tài liệu Môn học 7 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện