• Bài trích
  • Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /

Tác giả CN Tôn, Nữ Mỹ Nhật.
Nhan đề dịch "English for teaching" from the theoretical and practical perspectives.
Nhan đề Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Nhật.
Thông tin xuất bản 2015
Mô tả vật lý 31-35 tr.
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam.
Tóm tắt "Classroom language" or" Teach English through english" is one of the central concerns in teaching English as a foreign laguage. Accordingly, "English for teaching" was introduced to 838 senior teachers of English in Vietnam in late 2014 as one component of The National Foreign Language Shceme 2020. In this article, we first address the theoretical ground of classroom discourse; then, based on the results of the quantitative and qualitative analyses, the paper comments on the "what" and "how" of this program. The final part presents our suggestions on how to implement this intiative across the provinces/ cities in the near future.
Đề mục chủ đề Giảng dạy--Tiếng Anh--TVĐHHN.
Thuật ngữ không kiểm soát Classroom language.
Thuật ngữ không kiểm soát Teach English through english.
Thuật ngữ không kiểm soát Tiếng Anh.
Thuật ngữ không kiểm soát Giảng dạy.
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống- 2015, Số 6 (236).
000 00000nab a2200000 a 4500
00135759
0022
00446204
005201812201529
008151027s2015 vm| vie
0091 0
022|a08683409
039|a20181220152909|bhuongnt|y20151027143121|zngant
0410 |avie
044|avm
1000 |aTôn, Nữ Mỹ Nhật.
2420 |a"English for teaching" from the theoretical and practical perspectives.|yeng
24510|a Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /|cTôn Nữ Mỹ Nhật.
260|c2015
300|a31-35 tr.
3620 |aSố 6 (236) 2015.
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam.
520|a"Classroom language" or" Teach English through english" is one of the central concerns in teaching English as a foreign laguage. Accordingly, "English for teaching" was introduced to 838 senior teachers of English in Vietnam in late 2014 as one component of The National Foreign Language Shceme 2020. In this article, we first address the theoretical ground of classroom discourse; then, based on the results of the quantitative and qualitative analyses, the paper comments on the "what" and "how" of this program. The final part presents our suggestions on how to implement this intiative across the provinces/ cities in the near future.
65017|aGiảng dạy|xTiếng Anh|2TVĐHHN.
6530 |aClassroom language.
6530 |aTeach English through english.
6530 |aTiếng Anh.
6530 |aGiảng dạy.
773|tNgôn ngữ và đời sống|g2015, Số 6 (236).
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào