DDC
| 378.17 |
Tác giả CN
| Talbert, Robert |
Nhan đề
| Giờ học đảo ngược : hướng dẫn dành cho cơ sở giáo dục đại học = Flipped learning : a guide for higher education faculty / Robert Talbert, Jonathan Bergmann; Vũ Thúy Nga, Hoàng Liên dịch. |
Thông tin xuất bản
| Hà Nội : Nxb. Đại học Sư phạm, 2020 |
Mô tả vật lý
| 419tr. ; 21cm. |
Tóm tắt
| Flipped learning is an approach to the design and instruction of classes through which, with appropriate guidance, students gain their first exposure to new concepts and material prior to class, thus freeing up time during class for the activities where students typically need the most help, such as applications of the basic material and engaging in deeper discussions and creative work with it. While flipped learning has generated a great deal of excitement, given the evidence demonstrating its potential to transform students' learning, engagement and metacognitive skills, there has up to now been no comprehensive guide to using this teaching approach in higher education."--Publisher's description |
Thuật ngữ chủ đề
| Giáo dục đại học-Phương pháp đảo ngược |
Từ khóa tự do
| Giáo dục đại học |
Từ khóa tự do
| Phương pháp đảo ngược |
Tác giả(bs) CN
| Vũ, Thúy Nga dịch |
Tác giả(bs) CN
| Hoàng, Liên dịch |
Tác giả(bs) CN
| Bergmann, Jonathan |
Địa chỉ
| 100TK_Tiếng Việt-VN(1): 000120118 |
|
000
| 00000nam#a2200000ui#4500 |
---|
001 | 61493 |
---|
002 | 1 |
---|
004 | 6212584C-FB50-436C-A13B-DBEBA2F1C88B |
---|
005 | 202102220908 |
---|
008 | 081223s2020 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a9786045471043 |
---|
039 | |a20210222090830|btult|c20210219090926|dhuongnt|y20210218092449|zmaipt |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
082 | 04|a378.17|bTAL |
---|
100 | 1 |aTalbert, Robert |
---|
245 | 10|aGiờ học đảo ngược : hướng dẫn dành cho cơ sở giáo dục đại học = |bFlipped learning : a guide for higher education faculty / |cRobert Talbert, Jonathan Bergmann; Vũ Thúy Nga, Hoàng Liên dịch. |
---|
260 | |aHà Nội : |bNxb. Đại học Sư phạm, |c2020 |
---|
300 | |a419tr. ; |c21cm. |
---|
520 | |aFlipped learning is an approach to the design and instruction of classes through which, with appropriate guidance, students gain their first exposure to new concepts and material prior to class, thus freeing up time during class for the activities where students typically need the most help, such as applications of the basic material and engaging in deeper discussions and creative work with it. While flipped learning has generated a great deal of excitement, given the evidence demonstrating its potential to transform students' learning, engagement and metacognitive skills, there has up to now been no comprehensive guide to using this teaching approach in higher education."--Publisher's description |
---|
650 | 17|aGiáo dục đại học|xPhương pháp đảo ngược |
---|
653 | 0 |aGiáo dục đại học |
---|
653 | 0 |aPhương pháp đảo ngược |
---|
700 | 0 |aVũ, Thúy Nga|edịch |
---|
700 | 0 |aHoàng, Liên |edịch |
---|
700 | 1 |aBergmann, Jonathan |
---|
852 | |a100|bTK_Tiếng Việt-VN|j(1): 000120118 |
---|
856 | 1|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata1/bookcover/viet/000120118thumbimage.jpg |
---|
890 | |a1|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Vị trí |
Giá sách |
Ký hiệu PL/XG |
Phân loại |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
1
|
000120118
|
TK_Tiếng Việt-VN
|
|
378.17 TAL
|
Sách
|
1
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|