Tác giả CN
| Prinsloo, Mastin |
Nhan đề
| Introduction to Special Issue : Translingual and transmodal complexity and innovation in English-language-dominant Southern schooling / Mastin Prinsloo |
Thông tin xuất bản
| 2019 |
Mô tả vật lý
| p.103-105 |
Đề mục chủ đề
| Teaching method--English language dominant |
Thuật ngữ không kiểm soát
| English |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Transmodal |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Translingual |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Southern schooling |
Nguồn trích
| Language and education- Vol. 33-No 2/2019 |
|
000
| 00000nab#a2200000ui#4500 |
---|
001 | 56732 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 65EB76C1-37F4-4726-9C3A-F630C39E800E |
---|
005 | 202007220953 |
---|
008 | 081223s2019 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
039 | |a20200722095300|bhuongnt|c20191011105040|dthuvt|y20191010083124|zthuvt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
100 | 1 |aPrinsloo, Mastin |
---|
245 | |aIntroduction to Special Issue : |bTranslingual and transmodal complexity and innovation in English-language-dominant Southern schooling / |cMastin Prinsloo |
---|
260 | |c2019 |
---|
300 | |ap.103-105 |
---|
650 | 14|aTeaching method|xEnglish language dominant |
---|
653 | 0|aEnglish |
---|
653 | 0|aTransmodal |
---|
653 | 0|aTranslingual |
---|
653 | 0|aSouthern schooling |
---|
773 | 0 |tLanguage and education|gVol. 33-No 2/2019 |
---|
890 | |c1|a0|b0|d2 |
---|
| |
|
|
|
|