Dòng Nội dung
1
2
Communication, media, and change / Jack Lyle, Douglas B. McLeod.
Mountain View, Calif. : Mayfield Pub. Co., c1993.
xix, 264 p. : ill. ; 24 cm.



3
Công nghệ thay đổi vị thế cạnh tranh = The year in tech / Havard business review; Nguyễn Ngọc Anh, Dương Tuấn Minh dịch
Hà Nội : Nxb.Đại học Kinh tế Quốc dân, 2023
135 tr. : tranh màu ; 27 cm.

Bàn đến một số công nghệ vốn có phần mang tính viễn tưởng nhưng đang trên đà trở thành những công cụ phổ biến hàng ngày; thảo luận về những công cụ phổ biến và bình thường như đám mây, an ninh mạng, cookie với cách nhìn mới; tập trung vào việc trí tuệ nhân tạo là công cụ dân chủ hoá trong mọi doanh nghiệp và đánh giá lại các vấn đề công nghệ đáng tin cậy với một số trường hợp được phân tích sâu hơn


4
Crowdstorm : the future of innovation, ideas, and problem solving / Shaun Abrahamson, Peter Ryder, Bastian Unterberg.
Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, 2013
230 p. ; 28 cm.

A practical guide to tapping into the abundant ideas and talent outside your organization Successful organizations are constantly searching for new ideas. Historically, organizations have looked to their employees and select partners. They have used techniques like brainstorming to gather and evaluate ideas. However, in today s market, talent and new ideas can be found everywhere. The Internet has enabled organizations to greatly expand their searches far beyond their four walls.

5