Dòng Nội dung
1
Digital X - Trải nghiệm số trong chiến lược sales & marketing / VSM Camp books.
Hà Nội : Thế giới, 2023.
203 tr. : minh hoạ ; 23 cm.

Tìm hiểu những trải nghiệm khách hàng trên môi trường số; kiến tạo và quản trị trải nghiệm số trong chiến lược sales và marketing; chuyển đổi số và ứng dụng công nghệ trong một số ngành, lĩnh vực; chinh phục gen Z, thế hệ khách hàng tương lai.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

2
Giảng dạy tiếng Anh trong thời đại truyền thông số từ góc nhìn của ngôn ngữ học xã hội = Teaching english in the digital age: A sociolinguistic perspective / Nguyễn Văn Long. // Ngôn ngữ và đời sống. 2015, Số 11 (241).
2015
tr.30-35

Teaching englíh in the digital age: a sociolinguistics, including the topics, trends and social-orientad language learning that global researchers have pointed out, in order to help us associate the stance of digital discourse in this field of linguistics. Through thse studies, it is seen there are four concept that should be defined in sociolinguistics in this digital media era: discourse, techonogy, multi-dimensional communication, and ideology. The analysis revolves around the relationship between the concepts above and provide orientations for teaching foreign languages in this digitized era.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Le plan marketing-communication digital : préparer, déployer et piloter son plan Web marketing / Denis Pommeray.
Paris: Dunod, 2016.
197 tr. ; 20 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)