Dòng Nội dung
1
Audience responses to media diversification : coping with plenty / edited by Lee B. Becker, Klaus Schoenbach.
Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates, 1989.
xviii, 376 p. : ill. ; 23 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Basic media writing / Melvin Mencher.
Madison, Wis. : Brown & Benchmark, c1993.
xvii, 457 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:2) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Basic media writing / Melvin Mencher.
Boston : McGraw-Hill College, 1998.
xvi, 512 p. : ill. ; 24 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:11) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)


4
Communication and the law / W. Wat Hopkins, editor.
Northport, Ala. : Vision Press, 2000.
xii, : 346 p. ; 25 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:4) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Communication tomorrow : new audiences, new technologies, new media / E.W. Brody.
New York : Praeger, 1990.
xiii, 295 p. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)