Dòng Nội dung
1
An evaluation of effectiveness of short-term memory in interpreting lesson / Nguyễn Thùy Dung; Nguyễn Thị Thúy Hằng hướng dẫn.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2015.
vii. 44 p. ; 30 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)
2
An investigation into difficulties in Vietnamese - English translation : A study off 4 year students off english department, Hanoi University / Đặng Minh Phương ; Hoàng Văn Hoạt hướng dẫn.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2014.
41 tr.; 30 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)
3
Improving concentration in consecutive interpreting: Strategies for the fourth-year student of English department, Hanoi university/ Trần Thu Hà; Nguyễn Đăng Khuê hướng dẫn.
Hà Nội: Đại học Hà Nội, 2015.
vii. 43 p.; 30 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)
4
Non-verbal communication in consecutive interpreting a fact-finding among the fourth-year students of English department, Hanoi university/ Nguyễn Thu Thảo; Nguyễn Đăng Khuê hướng dẫn.
Hà Nội: Đại học Hà Nội, 2015.
vii. 42 p.; 30 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)
5
Note-taking and its role in consecutive interpreting of last year students / Hoàng Phương Anh; Nguyễn Minh Thu hướng dẫn.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2015.
XXXII. 64 tr.; 30 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)