Dòng Nội dung
1
Suggested modifications of guided writing activities for the improvement of freshman students writing skills at Tran Quoc Tuan university / Phạm Thị Thu Huyền ; Nguyễn Thùy Dương supervisor.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2013.
114 p.; 30 cm.


Đầu mục:3 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)
2
Teacher error correction in L2 secondary writing classrooms : The case at Hiep Hoa high school N1 in Bac Giang province / Đào Việt Hà; Nguyễn Thái Hà hướng dẫn.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2009.
VII. 75 tr.; 30 cm.


Đầu mục:3 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)
3
Teaching content reading and writing / Martha Rapp Ruddell.
Hoboken, N.J. : Wiley ; 2004
496 p. : ill. ; 25cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:21) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)



4
5
The effects of teacher s direct and indirect coded feedback on students writing. A quasi experiment at Le Quy Don - Dong Da high school / Trần Thị Huyền ; Nguyễn Văn Trào supervisor.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2012.
IX.115 p. ; 30 cm.


Đầu mục:3 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)