THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC HÀ NỘI
HANOI UNIVERSITY LIBRARY
Giới thiệu
Đội ngũ cán bộ
Cơ cấu tổ chức
Định hướng phát triển
Tài nguyên và dịch vụ
Lịch sử
Góc thư viện
Ảnh thư viện
Videos thư viện
Nghiệp vụ thư viện
Dịch vụ
Mượn, trả tài liệu
Gia hạn tài liệu
Đặt mượn tài liệu
Đọc tại chỗ
Tư vấn, hỗ trợ thông tin
Cung cấp thông tin theo yêu cầu
Đào tạo người dùng tin
Phòng học nhóm
Tra cứu
Tra cứu đơn giản
Tra cứu nâng cao
Tra cứu toàn văn
Tài liệu theo học phần
Tạp chí
Hỗ trợ
Gửi yêu cầu - Góp ý
HƯỚNG DẪN TRA CỨU TÀI LIỆU
Hướng dẫn - trợ giúp
Hướng dẫn tra cứu tạp chí điện tử
Hỏi đáp nhanh
Tải về
Diễn đàn
Thông tin tài khoản
100
Đăng nhập
Tra cứu đơn giản
Tra cứu nâng cao
Tra cứu toàn văn
Tài liệu theo học phần
Sắp xếp:
Nhan đề
Tác giả
Ký hiệu PL/XG
Năm xuất bản và Nhan đề
Năm xuất bản và Tác giả
Tăng dần
Giảm dần
Dòng
Nội dung
1
An exploration into motivation to speak English in English classes among students of center of international co-operation Hanoi University of business and technology: submitted in partial fulfillment of requirements of the degree of Master in TESOL/ Phan Phương Thúy; Nguyễn Thúy Hương hướng dẫn.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2013.
72 tr.; 30 cm.
2
An investigation of motivation and English language learning strategies of second-year non-English majors at Hanoi National University of education / Mai Lan Anh; Hoàng Văn Hoạt supervisor.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2010.
62p.; 30cm.
3
Dynamics / Jerry H. Ginsberg, Joseph Genin.
New York : Wiley, 1984.
p. [381]-925 : ill. (some col.) ; 25 cm.
4
Khảo sát tình trạng lo lắng khi nói tiếng Anh : Nghiên cứu trường hợp tại Việt Nam = An investigation into speaking anxiety among Vietnamese efl learners: a case at school in Vietnam / Trần Thanh Dũ, Nguyễn Thị Hà
// Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ Số 75/2023
Tr. 32 - 48
This study identifies a few prominent types of English speaking anxiety and their contributing factors experienced by 55 eleventh graders at a high school in Vietnam. The findings reveal that the students appeared to struggle with a lack motivation in speaking lessons, a fear of making mistakes, and a fear of receiving criticism from others. This study also shows that the local students experience a low-to-moderate level of English speaking anxiety, which can be attributed to low speaking motivation, a lack of grammatical structures, and a fear of asking for teacher assistance. This study is expected to help EFL teachers and learners identify levels of speaking anxiety and its causes to better address it in their speaking lessons.
5
Motivating students to learn grammar: an action research study at Tran Phu - Hoan Kiem hich school Ha Noi./ Phạm Thị Thanh Yến ; Nguyễn Thái Hà hướng dẫn.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2013.
VII.75 p.; 30 cm.
1
2
of 2