Dòng Nội dung
1
Organizational reality : reports from the firing line / Peter J. Frost, Vance F. Mitchell, Walter R. Nord.
Glenview, Ill. : Scott, Foresman, c1986.
xiv, 626 p. ; 23 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Principles of service marketing and management / Christopher H Lovelock, Lauren Wright
Upper Saddle River (N.J.) : Prentice Hall, 2002
XIX, 436 p. : ili. ; 27 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:2) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Principles of service marketing and management / Christopher H Lovelock, Lauren Wright.
Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 1999
xvii, 414 p. : ill. (some col.) ; 29 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:40) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Service management and marketing : managing the service profit logic / Christian Grönroos.
Chichester, West Sussex, UK : Wiley, 2015.
[500] p. : ill. ; 29 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

5
The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail / Clayton M. Christensen.
Boston : Harvard Business Review Press, 2016
253 p. ; 20 cm.

Offering both successes and failures from leading companies as a guide, The Innovator's Dilemma gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation. Sharp, cogent, and provocative--and consistently noted as one of the most valuable business ideas of all time--The Innovator's Dilemma is the book no manager, leader, or entrepreneur should be without
Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:1) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)