Dòng Nội dung
1
Au coeur de la marque : les clés du management de la marque / Géraldine Michel.
Malakoff : Dunod, DL 2017
1 v. (VIII-230 p. -[XVI] p. de plates) : ill. en noir et en coul., graph., couv. ill. en coul. ; 22 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:1) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

2
Branding : the power of market identity / David E Carter.
New York, N.Y. : Hearst Books International, 1999
183 p. : chiefly color illustrations ; 26 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Chiến lược thương hiệu Châu Á = Asian brand strategy / cách thức Châu Á xây dựng thương hiệu mạnh / Martin Roll ; Bảo Bình dịch. :
Hà Nội : Lao động-xã hội, 2010
411 tr. ; 21 cm.


Đầu mục:4 (Lượt lưu thông:27) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan.
Upper Saddle River : Pearson, 2020
1 online resource (622 p.) ; 28 cm.

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identifies, defines, and measures brand equity. Using insight from both academics and industry practitioners
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)