Dòng Nội dung
1
Improving two-way communication with moodle chat and forum module / Luyện Thu Trang. // Kỷ yếu hội thảo khoa học giáo viên Khoa Công nghệ thông tin 5/2020
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2020
tr. 111-115

Bài báo này đưa ra giải pháp để khai thác các tính năng của trò chuyện trực tuyến và diễn đàn nhằm đáp ứng nhu cầu giao tiếp hai chiều và xã hội hóa hiệu quả trong học tập.

2
Initial teacher training courses and non-native speaking teachers: a response to Jason Anderson / Neil McBeath. // ELT Journal Volume 71, Issue 2, 1 April 2017
2017.
p. 247–249.

Readers Respond is a forum for individuals to contribute their own reactions, perspectives, or experiences in relation to a specific article or articles published in a recent issue of ELT Journal. These views are not necessarily those of the Editor, the Editorial Panel, or the Publisher.