Dòng Nội dung
1
La literatura infantil y juvenil como complemento específico en la formación inicial del profesorado. / Josep-Vicent Garcia Raffi. // lenguaje y textos. 2014, Vol. 39.
2014
tr. 9-18.

Cet article analyse la présence de la littérature d enfance et de jeunesse dans le master destiné aux professeurs dans le secondaire de l Université de Valence. Les contenus de la littérature d enfance et de jeunesse qui sont expliqués dans le master sont revus. On se demande aussi comment la réflexion nécessaire sur l enseignement de la littérature et de la littérature d enfance et dejeunesse est générée et comment le futur professeur peut appliquer les outils pour augmenter la compétence littéraire des élèves du secondaire.

2
Việc rèn luyện kĩ năng cho học sinh trong sách giáo khoa ngữ văn trung học ở Hàn Quốc / Dư Ngọc Ngân, Jeong Mu Young. // Ngôn ngữ và đời sống 2015, Số 5 (235).
2015
30-36 tr.

This paper presents the results of investigation and some remarks about the skill training for secondary school students in Literature & language texbooks in South Korea These results could bu used as the experiences for compiling Literature & Language textbooks in Vietnam,

3
Việc rèn luyện kĩ năng cho học sinh trong sách giáo khoa ngữ văn trung học ở Hàn Quốc = The skill training for secondary school students in literature and language textbooks in South Korean / Dư Ngọc Ngân; Jeong Mu Young. // Ngôn ngữ và đời sống. 2015, Số 5 (235).
2015
tr. 30-36

This paper presents the results of investigation and some remarks about the skill training for secondary school students in Literature & Language textbooks in South Korean. These results could be used as the experiences for compiling Literature & Language textbooks in Vietnam