Dòng Nội dung
1
English language education policy in Asia / Robert Kirkpatrick
Cham: Springer, 2016
386 p.

This volume offers comprehensive state-of-the-art overviews of educational policies concerning the teaching of English in a large number of Asian countries. Each contribution is written by a leading expert and gives a clear assessment of current policies and future trends. Starting with a description of the English education policies in the respective countries, the contributors then delve into the nuts and bolts of the English education policies and how they play out in practice in the education system, in schools, in the curriculum, and in teaching. Topics covered include the balance between the acquisition of English and the national language, political, cultural, economic and technical factors that strengthen or weaken the learning of English.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Identifying vernacular language to use in mathematics teaching / Cris Edmonds-Wathen, Kay Owens, Vagi Bino. // Language and Educatu Vol.33, No 1/2019
UK : Taylor & Francis Group, 2019.
p. 1-17 ; 26 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Language and content / Bernard A. Mohan.
Reading, Mass : Addison-Wesley, 1986
xii, 143p. : ill. ; 23cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:9) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
More fronted adverbials than ever before’. Writing feedback practices and grammatical metalanguage in an English primary school / William Hardman. // Language and Education Vol.33, No 1/2019
UK : Taylor & Francis Group, 2019.
p. 35-50 ; 26 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0) Đầu mục:1
5
Professional development of English language teachers in Asia : lessons from Japan and Vietnam / Kayoko Hashimoto, Nguyễn Văn Trào.
Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, 2018.
172 tr. ; 24 cm.

Nghiên cứu thực trạng giảng dạy tiếng Anh ở Nhật Bản và Việt Nam; đưa ra các giải pháp nhằm phát triển chuyên môn của giáo viên giảng dạy tiếng Anh ở Châu Á.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)