Dòng Nội dung
1
2
3
4
Modifying language games to improve spearking skill: An action rearch project for seventh graders at Cambridge English Center / Đỗ Thị Thuỳ Liên; Võ Đại Quang hướng dẫn.
Hà Nội : Trường Đại học Hà Nội , 2015.
69 tr. : phụ lục ; 30 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)
5
Teachers' and young learners' perceptions of the use of language games in vocabulary lessons at Nguyen Kha Trac center / Nguyễn Đức Anh; Đinh Thị Bảo Hương supervisor.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2019.
III, 110 tr. ; 30 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)