Dòng Nội dung
1
Phản hồi sửa lỗi bằng văn bản trong lớp học ESL / Lê Thùy Dương. // Kỷ yếu hội thảo khoa học giảng viên lần thứ nhất năm học 2021-2022 Khoa tiếng Anh 10/2021
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021
tr. 45-50

Despite being a common pedagogical tool in ESL classrooms, written corrective feedback, for years, have not received much attention from the practitioners, or ESL teachers, regarding its effectiveness. This paper hopes to shed light on the role played by written corrective feedback in the ESL contexts. A summary of the theoretical debates on the use of written corrective feedback in ESL classrooms will be provided so that teachers have a deeper understanding of how critical is their written feedback in the cause of helping the learners improve their language competence.

2
Phản hồi sửa lỗi bằng văn bản trong lớp học ESL / Lê Thùy Dương. // Kỷ yếu hội thảo khoa học giảng viên lần thứ nhất năm học 2021-2022 Khoa tiếng Anh 10/2021
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021
tr. 45-50

Bài viết làm sáng tỏ vai trò của phản hồi khắc phục bằng văn bản trong bối cảnh ESL, giúp người học cải thiện năng lực ngôn ngữ.

3