Dòng Nội dung
1
10 bước cất cánh thương hiệu : Cuốn sách duy nhất về quy trình xây dựng thương hiệu dành cho doanh nghiệp Việt Nam / Đặng Thanh Vân.
Hà Nội : Công thương; Công ty Sách Alpha, 2023.
420 tr. ; 24 cm.

Trình bày các bước để xây dựng thương hiệu cho các doanh nghiệp như nghiên cứu các giá trị nền tảng, nghiên cứu đối thủ và các cơ hội trên thị trường, nghiên cứu khách hàng và công chúng mục tiêu... phân tích các ví dụ thực tế từ các doanh nghiệp.


2
Basic marketing research / Gilbert A. Churchill, Jr.
Fort Worth : Dryden Press, 2001
xvii, 830 p. : ill. (some col.) ; 29 cm.



3
Brand admiration : building a business people love / C Whan Park, Deborah J MacInnis, A B Eisingerich.
Hoboken : Wiley, 2016
xvii, 270 p. ; 23 cm.

"Brand Admiration uses deep research on consumer psychology, marketing, consumer engagement and communication to develop a powerful, integrated perspective and innovative approach to brand management. Using numerous real-world examples and backed by research from top notch academics, this book describes how companies can turn a product, service, corporate, person or place brand into one that customers love, trust

4
Branding : the power of market identity / David E Carter.
New York, N.Y. : Hearst Books International, 1999
183 p. : chiefly color illustrations ; 26 cm.



5
Cases in strategic marketing / Linda E. Swayne, Peter M. Ginter.
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall, c1993
xxvii, 819 p. : ill., maps ; 25 cm.