Dòng Nội dung
1
Advertising 2.0 : social media marketing in a web 2.0 world / Tracy L. Tuten.
Westport, Conn. : Praeger, 2008
viii, 202 p. ; 24 cm.




2
Advertising media planning / Jack Zanville Sissors, Roger B. Baron.
New York : McGraw-Hill, 2010
1 online resource (xiv, 480 p.) : ill., map ; 29 cm.

Provides insight into the construction of media plans that most effectively achieve marketing objectives. This seventh edition retains all the critical information you need to know about traditional media - including TV, radio, and print - while exploring the media forms, illustrated with major advertiser case histories.

3
4
Le storytelling pas à pas / Wilfrid Gerber.
Paris : Vuibert, 2013
175 tr. ; 21 cm.



5
Quảng cáo theo phong cách Ogilvy / David Ogilvy ; Nguyễn Hồng dịch
Hà Nội : Lao động ; Công ty sách Alpha, 2018
315tr. ; 24cm.

Chia sẻ những câu chuyện thật của mình về cách tạo ra quảng cáo hiệu quả, các công việc trong lĩnh vực quảng cáo và cách đạt được chúng, cách điều hành một hãng quảng cáo, cách thu hút khách hàng...