Dòng Nội dung
1
Giới thiệu một số ứng dụng online cho việc dạy môn đọc / Vũ Thị Hồng Duyên. // Kỷ yếu hội thảo khoa học giảng viên lần thứ nhất năm học 2021-2022 Khoa tiếng Anh 10/2021
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021
tr. 57-65

Having been teaching Reading skills for first and second year students, the writer has found it difficult for motivating students to do reading extensively outside classrooms. Some of the reasons can be listed as: limited interactive tools for teachers and students to engage in reading at ease, unavailability of feedback system for students work, increased work load for teachers, limited reading choices. After several trial, the author has come to a list of 3 reading platforms that can help teachers to motivate and monitor students' reading outside the classroom, so they can self-practice and enhance their reading skill, as well as build up their vocabulary and knowledge.

2
Giới thiệu một số ứng dụng online cho việc dạy môn đọc / Vũ Thị Hồng Duyên. // Kỷ yếu hội thảo khoa học giảng viên lần thứ nhất năm học 2021-2022 Khoa tiếng Anh 10/2021
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021
tr. 57-65

Bài viết trình bày danh sách 3 nền tảng đọc có thể giúp giáo viên thúc đẩy và theo dõi việc đọc của học sinh bên ngoài lớp học, để các em có thể tự luyện tập và nâng cao kĩ năng đọc, cũng như xây dựng vốn từ vựng của mình và hiểu biết.