Dòng Nội dung
1
Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon
Upper Saddle River : Pearson, 2017
632 p. ; 30 cm.

In this textbook on consumer behaviour the author looks at how the field of marketing is influenced by the actions of consumers and also how we, as consumers, are influenced by marketers.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon
Harlow (England) : Pearson, 2020
XXII, 640 p. : ill. ; 26 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

3
Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon.
Hoboken, NJ : Pearson, 2020.
xiv, 625 p. : ill ; 30 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)
4
Consumer behavior : Buying, having, and being / Michael R Solomon.
New Jersey : Prentice Hall, 1996.
682 p. ; 26 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Khách hàng muốn mua gì = What customers want / Michael R.Solomon ; Cẩm Chi dịch.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2012.
251 tr. ; 21 cm.


Đầu mục:3 (Lượt lưu thông:28) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)