Dòng Nội dung
1
An investigation into speaking difficulties encountered by Hanoi University's year-one and year-two English-majored undergraduates / Trần Thị Lan Anh, Nguyễn Thị Huyền ; Dương Thị Diễm hướng dẫn. // Kỷ yếu hội thảo khoa học sinh viên Khoa tiếng Anh 2019-2020 5/2020
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2020
tr. 12-26

Bài viết nhằm mục đích tìm hiểu những vấn đề cản trở kĩ năng nói của sinh viên năm nhất và sinh viên năm hai học chuyên ngành ngôn ngữ Anh tại Trường Đại học Hà Nội.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
An investigation into the adapted use of the IELTS listening test as the final-term test: Perceptions of Hanoi University's second-year English-majored undergraduates / Trương Thị Thùy, Phùng Thị Hương ; Dương Thị Diễm hướng dẫn. // Kỷ yếu hội thảo khoa học sinh viên Khoa tiếng Anh 2019-2020 5/2020
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2020
tr. 27-39

Bài viết nghiên cứu việc sử dụng bài thi nghe cuối kì phỏng theo cấu trúc bài thi nghe IELTS.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
4
Lí thuyết về dạy học phát huy động lực nội sinh và cách tổ chức trò chơi điện tử trong giảng dạy / Dương Thị Diễm. // Kỷ yếu hội thảo khoa học giáo viên năm học 2020-2021 Khoa tiếng Anh 1/2021
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2021
tr. 36-41

Creating motivation for learners has always been a priority for many instructors and educational researchers. Motivation, characterized by different elements, is divided into two main kinds: intrinsic and extrinsic motivation. In comparison to extrinsic motivation, intrinsic motivation is supposed to bring aboout more benefits and educational values. Thus, it is necessary to create an intrinsically motivating instructional environment. One way is to use computer games for instruction. This paper will present Malone's (1981) theories of intrinsically motivating instruction and his proposed framework for the incorporation of computer games in an instructional environment.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
The impacts of native culture on foreign language writing / Dương Thị Yến, Quách Mỹ Dung hướng dẫn.
Hà Nội : Đại học Hà Nội, 2016
45tr.; 30 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)