Dòng Nội dung
1
Phát triển vốn từ vựng tiếng Italia nhìn từ góc độ cấu tạo từ = Enriching vocabulary ò Italia language in the view of word formation / Nguyễn Thị Thu Hà. // Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ 2014, Số 34.
2013.
tr. 43-52

Learner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Ứng dụng sơ đồ luận cứ loogic trong phân tích tác phẩm văn học. // Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ 2014, Số 34.
2013.
tr. 80-93.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)