Dòng Nội dung
1
Marketing : relationships, quality, value / William G. Nickels, Marian Burk Wood.
New York : Worth Publishers, c1997
1 v. (various pagings) : col. ill. ; 29 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:29) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Student assessment and leaning gui for use with understanding business / William G. Nickels, James M. McHugh, Susan M. McHugh
Boston, Mass. : Irwwin McGraw-Hill, 1999
1 volume (various pagings) : ill. ; 27 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Student assessment and learning guide for understanding business / William G Nickels, James M McHugh, Susan M McHugh.
New York, NY : McGraw-Hill Irwin, 2010
vii, 704 p. : ill. ; 29 cm.


Đầu mục:4 (Lượt lưu thông:1) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Understanding business / William G. Nickels, James M. McHugh, Susan M. McHugh.
Boston : Irwin/McGraw-Hill, c1999
1 v. (various pagings) : ill. (some col.), col. map ; 29 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:34) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Understanding business / William G. Nickels, James M. McHugh, Susan M. McHugh.
Homewood, IL : Irwin, 1993
xxxiv, 893, [51] p. : col. ill. ; 27 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)