Dòng Nội dung
1
Essentials of marketing research / William G. Zikmund, Barry J. Babin
Mason, OH : South-Western/CENGAGE Learning, 2010
xix, 436 p. : col. ill ; 30 cm.

The organization of this title follows the logic of the marketing research process. The book begins by discussing the scope of marketing research, and provides an overview of problem definition and the marketing research process
Đầu mục:3 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:3 (Lượt truy cập:7)
2
Exploring marketing research / William G. Zikmund.
Fort Worth : Dryden Press, 2000
xxxiii, 812 p. : ill. (some col.) ; 29 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Exploring marketing research / William G. Zikmund.
Fort Worth : Dryden Press, 2000
xxxiii, 812 p. : ill. (some col.) ; 29 cm.


Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:2) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Marketing / William G. Zikmund, Michael d Amico.
Minneapolis/St. Paul : West Pub. Co.,., 1992
1 v. (various pagings) : col. ill., col. map ; 29 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:30) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Marketing / William G. Zikmund, Michael d Amico.
Cincinnati, Ohio : South-Western College Pub., 1998
xxix, 701 p. : col. ill. ; 29 cm.


Đầu mục:3 (Lượt lưu thông:37) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)