Dòng Nội dung
1
Contemporary marketing research / Carl McDaniel, Jr., Roger Gates.
Cincinnati : South-Western College Publishing, 1999
1 v. (various pagings) : ill. (some col.), col. map ; 26 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:3) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Marketing / Charles W. Lamb, Joseph H. Hair, Carl McDaniel.
Cincinnati, Ohio : South-Western College Publishing, c1998
xxxviii, 693 p. : col. ill. ; 28 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Marketing / Charles W. Lamb, Joseph H. Hair, Carl McDaniel.
Cincinnati, OH : South-Western College Pub., 1999.



Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
The future of business / Larry J. Gitman, Carl McDaniel.
Cincinnati, Ohio : South-Western College Pub., 2000
xxxi, 765 p. : col. ill. ; 29 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:29) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)