DDC 659.2
Tác giả CN Fearn-Banks, Kathleen.
Nhan đề Crisis communications : a casebook approach / Kathleen Fearn-Banks.
Lần xuất bản 3rd ed.
Thông tin xuất bản Lawrence Erlbaum Associates :Mahwah, N.J.,2007
Mô tả vật lý 342 p. ;29 cm.
Tóm tắt "Crisis Communications presents case studies of organizational and individual problems that may become crises, and the communication responses to these situations. Helping professionals prepare for crises and develop communications plans, the third edition of this essential reference explores critical issues concerning how organizations, companies, and individuals communicate with the news media, employees, and consumers in times of crisis. Author Kathleen Foam-Banks addresses how to choose the best possible words to convey a message, the best method for delivering the message, and the precise and most appropriate audience, in addition to illustrating how to avoid potential mismanagement."
Thuật ngữ chủ đề Public relations
Thuật ngữ chủ đề Case studies
Thuật ngữ chủ đề Crisis management
Từ khóa tự do Quản lí khủng hoảng
Từ khóa tự do Quan hệ công chúng
Từ khóa tự do Nghiên cứu tình huống
Môn học .
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516016(1): 000143309
000 00000nam#a2200000u##4500
00171257
00220
00444E6E01F-8BB0-47B4-A799-7F67136D2E25
005202501101506
008250110s2007 nju eng
0091 0
020 |a9780805857726
020|a0805857729
020|a0805857737
020|a9780805857733
039|y20250110150607|zanhpt
0410 |aeng
044 |anju
08204|a659.2|bFEA
1001 |aFearn-Banks, Kathleen.
24510|aCrisis communications : a casebook approach /|cKathleen Fearn-Banks.
250 |a3rd ed.
260 |aLawrence Erlbaum Associates :|bMahwah, N.J.,|c2007
300 |a342 p. ;|c29 cm.
520 |a"Crisis Communications presents case studies of organizational and individual problems that may become crises, and the communication responses to these situations. Helping professionals prepare for crises and develop communications plans, the third edition of this essential reference explores critical issues concerning how organizations, companies, and individuals communicate with the news media, employees, and consumers in times of crisis. Author Kathleen Foam-Banks addresses how to choose the best possible words to convey a message, the best method for delivering the message, and the precise and most appropriate audience, in addition to illustrating how to avoid potential mismanagement."
65000|aPublic relations
65000|aCase studies
65000|aCrisis management
6530 |aQuản lí khủng hoảng
6530 |aQuan hệ công chúng
6530 |aNghiên cứu tình huống
690 |aKhoa Công nghệ thông tin
691 |aTruyền thông đa phương tiện
692 |a.
693 |a.
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516016|j(1): 000143309
8561|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata2/bookcover/000143309_thumbimage.jpg
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Nơi lưu Chỉ số xếp giá Loại tài liệu Bản sao Tình trạng Thành phần Đặt mượn
1 000143309 TK_Tài liệu môn học-MH 659.2 FEA Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện ebook