• Tài liệu môn học
  • 658.8 CHE
    From brand vision to brand evaluation : the strategic process of growing and strengthening brands /

DDC 658.8
Tác giả CN Chernatony, L. De.
Nhan đề From brand vision to brand evaluation : the strategic process of growing and strengthening brands / L. De Chernatony.
Lần xuất bản 3rd ed.
Thông tin xuất bản Amsterdam :Butterworth-Heinemann,2010
Mô tả vật lý 376 p. ;29 cm.
Tóm tắt Seeing the world's biggest brands gain ground over the world's markets, you can't deny that the 25,000 students in the UK studying marketing will never understand their subject without knowing how branding works. This is THE key scholarly text in this crucial topic, an already hugely respected title and big seller in the field. It follows on from the introductory textbook Creating Powerful Brands, and comes highly illustrated with real examples of influential marketing campaigns. This is the book that will take students to the next level with the skills to develop and implement their own branding strategy. * Highly anticipated new edition from THE brand guru. * Current edition has sold OVER 5,000 copies! * Managers are developing successful brand strategies using earlier editions.
Thuật ngữ chủ đề Brand name products
Thuật ngữ chủ đề Trademarks
Thuật ngữ chủ đề Product management
Từ khóa tự do Thương hiệu
Từ khóa tự do Quản lí sản phẩm
Từ khóa tự do Sản phẩm thương mại
Môn học .
Địa chỉ 100TK_Tài liệu môn học-MH516016(2): 000143300, 000143428
000 00000nam#a2200000u##4500
00171317
00220
0048E8B4E10-D93B-4EB9-BBA2-F93A9195C4DB
005202501151613
008250115s2010 ne eng
0091 0
020 |a9781856177733
020|a9780080966649
020|a9781136402210
020|a9781136439889
020|a9781136439940
039|y20250115161344|zanhpt
0410 |aeng
044 |ane
08204|a658.8|bCHE
1001 |aChernatony, L. De.
24510|aFrom brand vision to brand evaluation : the strategic process of growing and strengthening brands /|cL. De Chernatony.
250 |a3rd ed.
260 |aAmsterdam :|bButterworth-Heinemann,|c2010
300 |a376 p. ;|c29 cm.
520 |aSeeing the world's biggest brands gain ground over the world's markets, you can't deny that the 25,000 students in the UK studying marketing will never understand their subject without knowing how branding works. This is THE key scholarly text in this crucial topic, an already hugely respected title and big seller in the field. It follows on from the introductory textbook Creating Powerful Brands, and comes highly illustrated with real examples of influential marketing campaigns. This is the book that will take students to the next level with the skills to develop and implement their own branding strategy. * Highly anticipated new edition from THE brand guru. * Current edition has sold OVER 5,000 copies! * Managers are developing successful brand strategies using earlier editions.
65000|aBrand name products
65000|aTrademarks
65000|aProduct management
6530 |aThương hiệu
6530 |aQuản lí sản phẩm
6530 |aSản phẩm thương mại
690 |aKhoa Công nghệ thông tin
691 |aTruyền thông đa phương tiện
692 |a.
693 |a.
852|a100|bTK_Tài liệu môn học-MH|c516016|j(2): 000143300, 000143428
8561|uhttp://lib.hanu.vn/kiposdata2/bookcover/000143328_thumbimage.jpg
890|a2|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Nơi lưu Chỉ số xếp giá Loại tài liệu Bản sao Tình trạng Thành phần Đặt mượn
1 000143428 TK_Tài liệu môn học-MH 658.8 CHE Tài liệu Môn học 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện ebook
2 000143300 TK_Tài liệu môn học-MH 658.8 CHE Tài liệu Môn học 2 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện ebook