Tác giả CN
| Phạm, Thị Hồng Nhung |
Nhan đề dịch
| English as a foreign language learners’ ability to identify meanings and functions of primary interjections: A reproductive paraphrasing approach. |
Nhan đề
| Năng lực tri nhận nghĩa và chức năng của thán từ nguyên dạng ở người học tiếng Anh như một ngoại ngữ: đánh giá từ góc độ diễn giải hoàn nguyên. /Phạm Thị Hồng Nhung |
Thông tin xuất bản
| 2013 |
Mô tả vật lý
| tr. 22-33 |
Tùng thư
| Viện Hàn lâm khoa học Việt Nam. Viện Ngôn ngữ học. |
Tóm tắt
| Interjections play an important role in communication, especially in oral channel. Primary interjections are typical and representative of interjections in all languages as they have a wide range of meanings and functions. As primary interjections are not natural sounds, language learners need to develop their understanding and knowledge if interjections, particularly primary interjections of the target language. In the present paper, reproductive paraphrasing approach is employed to investigate EFL learners’ ability to identify meanings and functions of 10 common English interjections. The findings suggest that it is essential to integrate the instruction of interjections into the teaching and learning English as a foreign language. |
Đề mục chủ đề
| Ngôn ngữ |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Interjection. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Thán từ. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Từ vựng học. |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ- 2013, Số 11 (294). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 30750 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 40974 |
---|
005 | 201812040924 |
---|
008 | 140312s2013 vm| a 000 0 vie d |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08667519 |
---|
039 | |a20181204092454|bhuongnt|y20140312135542|zhaont |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aPhạm, Thị Hồng Nhung |
---|
242 | 0 |aEnglish as a foreign language learners’ ability to identify meanings and functions of primary interjections: A reproductive paraphrasing approach.|yeng |
---|
245 | 10|aNăng lực tri nhận nghĩa và chức năng của thán từ nguyên dạng ở người học tiếng Anh như một ngoại ngữ: đánh giá từ góc độ diễn giải hoàn nguyên. /|cPhạm Thị Hồng Nhung |
---|
260 | |c2013 |
---|
300 | |atr. 22-33 |
---|
362 | 0 |aVol. 11 (Nov. 2013) |
---|
490 | 0 |aViện Hàn lâm khoa học Việt Nam. Viện Ngôn ngữ học. |
---|
520 | |aInterjections play an important role in communication, especially in oral channel. Primary interjections are typical and representative of interjections in all languages as they have a wide range of meanings and functions. As primary interjections are not natural sounds, language learners need to develop their understanding and knowledge if interjections, particularly primary interjections of the target language. In the present paper, reproductive paraphrasing approach is employed to investigate EFL learners’ ability to identify meanings and functions of 10 common English interjections. The findings suggest that it is essential to integrate the instruction of interjections into the teaching and learning English as a foreign language. |
---|
650 | 07|aNgôn ngữ |
---|
653 | 0 |aInterjection. |
---|
653 | 0 |aThán từ. |
---|
653 | 0 |aTừ vựng học. |
---|
773 | |tNgôn ngữ|g2013, Số 11 (294). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|