Tác giả CN
| Nguyễn, Thanh Dung. |
Nhan đề dịch
| Factors affecting on English learning motive of art students. |
Nhan đề
| Các yếu tố ảnh hưởng tới động cơ học tiếng Anh của sinh viên nghệ thuật./Nguyễn Thanh Dung. |
Thông tin xuất bản
| 2013. |
Mô tả vật lý
| tr. 31-35 |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| The paper reports on some theoretical issues relating to motivation in second language learning in general, in English learning in particular. The issues include definition of motivation, demotivation and construct of motivation. Some demotivating factors perceived by students including student’s lack of self – confidence; teacher’s teaching method; learning materials and learning environment were identified, which gave bases for giving pedagogic implications for sustaining and increasing student’s motivation. |
Đề mục chủ đề
| Ngôn ngữ. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Motivation. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| External factors. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Internal factors. |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống- 2013, Số 5 (211) |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 30780 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 41004 |
---|
005 | 201812040946 |
---|
008 | 140318s2013 vm| a 000 0 vie d |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
035 | |a1456416215 |
---|
039 | |a20241129091719|bidtocn|c20181204094621|dhuongnt|y20140318090926|zhaont |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aNguyễn, Thanh Dung. |
---|
242 | 0 |aFactors affecting on English learning motive of art students.|yeng |
---|
245 | 10|aCác yếu tố ảnh hưởng tới động cơ học tiếng Anh của sinh viên nghệ thuật./|cNguyễn Thanh Dung. |
---|
260 | |c2013. |
---|
300 | |atr. 31-35 |
---|
362 | 0 |aVol. 5 (May. 2013) |
---|
490 | 0 |a Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aThe paper reports on some theoretical issues relating to motivation in second language learning in general, in English learning in particular. The issues include definition of motivation, demotivation and construct of motivation. Some demotivating factors perceived by students including student’s lack of self – confidence; teacher’s teaching method; learning materials and learning environment were identified, which gave bases for giving pedagogic implications for sustaining and increasing student’s motivation. |
---|
650 | 07|aNgôn ngữ. |
---|
653 | 0 |aMotivation. |
---|
653 | 0 |aExternal factors. |
---|
653 | 0 |aInternal factors. |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống|g2013, Số 5 (211) |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào