• Bài trích
  • Sử dụng trục thời gian trong giảng dạy một vài thức động từ trong tiếng Italia Neo-Standard = The application of the time axis to interpret some verb moods in neo-standard Italia /

Tác giả CN Bùi, Thị Thái Dương
Nhan đề Sử dụng trục thời gian trong giảng dạy một vài thức động từ trong tiếng Italia Neo-Standard = The application of the time axis to interpret some verb moods in neo-standard Italia /
Thông tin xuất bản 2013
Mô tả vật lý tr. 14-23.
Tùng thư Trường Đại học Hà Nội.
Tóm tắt Learner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective.
Đề mục chủ đề Phương pháp giảng dạy--Ngoại ngữ--Việt Nam--TVĐHHN
Thuật ngữ không kiểm soát Ngoại ngữ
Thuật ngữ không kiểm soát Italia
Thuật ngữ không kiểm soát Việt Nam
Thuật ngữ không kiểm soát Phương pháp giảng dạy
Nguồn trích Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ- 2013, Số 34.
000 00000nab a2200000 a 4500
00131579
0022
00441903
005202206011356
008140624s2013 vm| eng
0091 0
022|a18592503
039|a20220601135604|bhuongnt|c20181204140605|dhuongnt|y20140624102003|zsvtt
0410 |aEng.
044|avm
1000 |aBùi, Thị Thái Dương
24510|aSử dụng trục thời gian trong giảng dạy một vài thức động từ trong tiếng Italia Neo-Standard = The application of the time axis to interpret some verb moods in neo-standard Italia /
260|c2013
300|atr. 14-23.
3620 |aSố 34 (2013).
3620 |aVol. 38 (Mar. 2014)
4900 |aTrường Đại học Hà Nội.
520|aLearner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective.
65017|aPhương pháp giảng dạy|xNgoại ngữ|zViệt Nam|2TVĐHHN
6530 |aNgoại ngữ
6530 |aItalia
6530 |aViệt Nam
6530 |aPhương pháp giảng dạy
773|tTạp chí Khoa học Ngoại ngữ|g2013, Số 34.
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào