Tác giả CN
| Bùi, Thị Thái Dương |
Nhan đề
| Sử dụng trục thời gian trong giảng dạy một vài thức động từ trong tiếng Italia Neo-Standard = The application of the time axis to interpret some verb moods in neo-standard Italia / |
Thông tin xuất bản
| 2013 |
Mô tả vật lý
| tr. 14-23. |
Tùng thư
| Trường Đại học Hà Nội. |
Tóm tắt
| Learner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective. |
Đề mục chủ đề
| Phương pháp giảng dạy--Ngoại ngữ--Việt Nam--TVĐHHN |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Ngoại ngữ |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Italia |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Việt Nam |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Phương pháp giảng dạy |
Nguồn trích
| Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ- 2013, Số 34. |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 31579 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 41903 |
---|
005 | 202206011356 |
---|
008 | 140624s2013 vm| eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a18592503 |
---|
035 | |a1456414803 |
---|
039 | |a20241129102535|bidtocn|c20220601135604|dhuongnt|y20140624102003|zsvtt |
---|
041 | 0 |aEng. |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aBùi, Thị Thái Dương |
---|
245 | 10|aSử dụng trục thời gian trong giảng dạy một vài thức động từ trong tiếng Italia Neo-Standard = The application of the time axis to interpret some verb moods in neo-standard Italia / |
---|
260 | |c2013 |
---|
300 | |atr. 14-23. |
---|
362 | 0 |aSố 34 (2013). |
---|
362 | 0 |aVol. 38 (Mar. 2014) |
---|
490 | 0 |aTrường Đại học Hà Nội. |
---|
520 | |aLearner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective. |
---|
650 | 17|aPhương pháp giảng dạy|xNgoại ngữ|zViệt Nam|2TVĐHHN |
---|
653 | 0 |aNgoại ngữ |
---|
653 | 0 |aItalia |
---|
653 | 0 |aViệt Nam |
---|
653 | 0 |aPhương pháp giảng dạy |
---|
773 | |tTạp chí Khoa học Ngoại ngữ|g2013, Số 34. |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|