• Bài trích
  • Nhan đề: Phát triển vốn từ vựng tiếng Italia nhìn từ góc độ cấu tạo từ = Enriching vocabulary ò Italia language in the view of word formation /

Tác giả CN Nguyễn,Thị Thu Hà
Nhan đề Phát triển vốn từ vựng tiếng Italia nhìn từ góc độ cấu tạo từ = Enriching vocabulary ò Italia language in the view of word formation / Nguyễn Thị Thu Hà.
Thông tin xuất bản 2013.
Mô tả vật lý tr. 43-52
Tùng thư Trường Đại học Hà Nội.
Tóm tắt Learner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective.
Thuật ngữ chủ đề Phương pháp giảng dạy-Ngoại ngữ-Việt Nam-TVĐHHN
Từ khóa tự do Ngoại ngữ.
Từ khóa tự do Italia.
Từ khóa tự do Việt Nam.
Từ khóa tự do Phương pháp giảng dạy.
Nguồn trích Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ- 2014, Số 34.
000 00000nab a2200000 a 4500
00131591
0022
00441915
005202206011400
008140624s2013 vm| eng
0091 0
022|a18592503
035|a1456391147
039|a20241130085201|bidtocn|c20220601135957|dhuongnt|y20140624105753|zsvtt
0410 |aEng.
044|avm
1000 |aNguyễn,Thị Thu Hà
24510|aPhát triển vốn từ vựng tiếng Italia nhìn từ góc độ cấu tạo từ = Enriching vocabulary ò Italia language in the view of word formation /|c Nguyễn Thị Thu Hà.
260|c2013.
300|atr. 43-52
3620 |aSố 34 (2013).
3620 |aVol. 38 (Mar. 2014)
4900 |aTrường Đại học Hà Nội.
520|aLearner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective.
65017|aPhương pháp giảng dạy|xNgoại ngữ|zViệt Nam|2TVĐHHN
6530 |aNgoại ngữ.
6530 |aItalia.
6530 |aViệt Nam.
6530 |aPhương pháp giảng dạy.
773|tTạp chí Khoa học Ngoại ngữ|g2014, Số 34.
890|a0|b0|c0|d0
Không tìm thấy biểu ghi nào