• Bài trích
  • Giảng dạy văn học Italia tại Việt Nam = Teaching Italia literature in Vietnam /

Tác giả CN Tidona,Giueppe
Nhan đề Giảng dạy văn học Italia tại Việt Nam = Teaching Italia literature in Vietnam / Giueppe Tidona.
Thông tin xuất bản 2013
Mô tả vật lý tr. 70-79
Tùng thư Trường Đại học Hà Nội.
Tóm tắt Learner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective.
Đề mục chủ đề Văn hóa-văn học--Ngoại ngữ--Việt Nam--TVĐHHN
Thuật ngữ không kiểm soát Ngoại ngữ
Thuật ngữ không kiểm soát Italia
Thuật ngữ không kiểm soát Việt Nam
Thuật ngữ không kiểm soát Phương pháp giảng dạy
Thuật ngữ không kiểm soát Văn học
Nguồn trích Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ- 2013, Số 34.
000 00000nab a2200000 a 4500
00131595
0022
00441919
005202206011403
008140624s2013 vm| eng
0091 0
022|a18592503
035|a1456380025
039|a20241202111716|bidtocn|c20220601140325|dhuongnt|y20140624111319|zhaont
0410 |aEng.
044|avm
1000 |aTidona,Giueppe
24510|aGiảng dạy văn học Italia tại Việt Nam = Teaching Italia literature in Vietnam /|c Giueppe Tidona.
260|c2013
300|atr. 70-79
3620 |aSố 34 (2013).
3620 |aVol. 38 (Mar. 2014)
4900 |aTrường Đại học Hà Nội.
520|aLearner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective.
65017|aVăn hóa-văn học|xNgoại ngữ|zViệt Nam|2TVĐHHN
6530 |aNgoại ngữ
6530 |aItalia
6530 |aViệt Nam
6530 |aPhương pháp giảng dạy
6530 |aVăn học
773|tTạp chí Khoa học Ngoại ngữ|g2013, Số 34.
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào