Tác giả CN
| Tidona,Giueppe |
Nhan đề
| Giảng dạy văn học Italia tại Việt Nam = Teaching Italia literature in Vietnam / Giueppe Tidona. |
Thông tin xuất bản
| 2013 |
Mô tả vật lý
| tr. 70-79 |
Tùng thư
| Trường Đại học Hà Nội. |
Tóm tắt
| Learner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective. |
Đề mục chủ đề
| Văn hóa-văn học--Ngoại ngữ--Việt Nam--TVĐHHN |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Ngoại ngữ |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Italia |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Việt Nam |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Phương pháp giảng dạy |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Văn học |
Nguồn trích
| Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ- 2013, Số 34. |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 31595 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 41919 |
---|
005 | 202206011403 |
---|
008 | 140624s2013 vm| eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a18592503 |
---|
035 | |a1456380025 |
---|
039 | |a20241202111716|bidtocn|c20220601140325|dhuongnt|y20140624111319|zhaont |
---|
041 | 0 |aEng. |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aTidona,Giueppe |
---|
245 | 10|aGiảng dạy văn học Italia tại Việt Nam = Teaching Italia literature in Vietnam /|c Giueppe Tidona. |
---|
260 | |c2013 |
---|
300 | |atr. 70-79 |
---|
362 | 0 |aSố 34 (2013). |
---|
362 | 0 |aVol. 38 (Mar. 2014) |
---|
490 | 0 |aTrường Đại học Hà Nội. |
---|
520 | |aLearner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective. |
---|
650 | 17|aVăn hóa-văn học|xNgoại ngữ|zViệt Nam|2TVĐHHN |
---|
653 | 0 |aNgoại ngữ |
---|
653 | 0 |aItalia |
---|
653 | 0 |aViệt Nam |
---|
653 | 0 |aPhương pháp giảng dạy |
---|
653 | 0 |aVăn học |
---|
773 | |tTạp chí Khoa học Ngoại ngữ|g2013, Số 34. |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|