• Bài trích
  • Biến phòng "chat" thành lớp học: gợi ý cho giáo viên và người học ngoại ngữ /

Tác giả CN Nguyễn,Văn Kỷ.
Nhan đề dịch Turing catrooms into classrooms into classrooms: implications for L2 teacher and learners.
Nhan đề Biến phòng "chat" thành lớp học: gợi ý cho giáo viên và người học ngoại ngữ /Nguyễn Văn Ký
Thông tin xuất bản 2012.
Mô tả vật lý tr.25-38.
Tùng thư Trường Đại học Hà Nội.
Tóm tắt Learner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective.
Đề mục chủ đề Phương pháp giảng dạy--Ngoại ngữ--Việt Nam--TVĐHHN
Thuật ngữ không kiểm soát Tiếng Đức
Thuật ngữ không kiểm soát Việt Nam.
Thuật ngữ không kiểm soát lịch sự
Thuật ngữ không kiểm soát Văn hóa-xã hội
Nguồn trích Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ- 2012, Số 32
000 00000nab a2200000 a 4500
00131605
0022
00441929
005201812041408
008140624s2012 vm| eng
0091 0
022|a18592503
035|a1456377121
039|a20241129163346|bidtocn|c20181204140837|dhuongnt|y20140624135152|zsvtt
0410 |aEng.
044|avm
1000 |aNguyễn,Văn Kỷ.
242|aTuring catrooms into classrooms into classrooms: implications for L2 teacher and learners.|yeng
24510|aBiến phòng "chat" thành lớp học: gợi ý cho giáo viên và người học ngoại ngữ /|cNguyễn Văn Ký
260|c2012.
300|atr.25-38.
3620 |aSố 32 (2012).
3620 |aVol. 38 (Mar. 2014)
4900 |aTrường Đại học Hà Nội.
520|aLearner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective.
65017|aPhương pháp giảng dạy|xNgoại ngữ|zViệt Nam|2TVĐHHN
6530 |aTiếng Đức
6530 |aViệt Nam.
6530 |alịch sự
6530 |aVăn hóa-xã hội
773|tTạp chí Khoa học Ngoại ngữ|g2012, Số 32
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào