Tác giả CN
| Nguyễn,Văn Kỷ. |
Nhan đề dịch
| Turing catrooms into classrooms into classrooms: implications for L2 teacher and learners. |
Nhan đề
| Biến phòng "chat" thành lớp học: gợi ý cho giáo viên và người học ngoại ngữ /Nguyễn Văn Ký |
Thông tin xuất bản
| 2012. |
Mô tả vật lý
| tr.25-38. |
Tùng thư
| Trường Đại học Hà Nội. |
Tóm tắt
| Learner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective. |
Đề mục chủ đề
| Phương pháp giảng dạy--Ngoại ngữ--Việt Nam--TVĐHHN |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Tiếng Đức |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Việt Nam. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| lịch sự |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Văn hóa-xã hội |
Nguồn trích
| Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ- 2012, Số 32 |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 31605 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 41929 |
---|
005 | 201812041408 |
---|
008 | 140624s2012 vm| eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a18592503 |
---|
035 | |a1456377121 |
---|
039 | |a20241129163346|bidtocn|c20181204140837|dhuongnt|y20140624135152|zsvtt |
---|
041 | 0 |aEng. |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aNguyễn,Văn Kỷ. |
---|
242 | |aTuring catrooms into classrooms into classrooms: implications for L2 teacher and learners.|yeng |
---|
245 | 10|aBiến phòng "chat" thành lớp học: gợi ý cho giáo viên và người học ngoại ngữ /|cNguyễn Văn Ký |
---|
260 | |c2012. |
---|
300 | |atr.25-38. |
---|
362 | 0 |aSố 32 (2012). |
---|
362 | 0 |aVol. 38 (Mar. 2014) |
---|
490 | 0 |aTrường Đại học Hà Nội. |
---|
520 | |aLearner-centered approach may work well in Western societies. However, in an Eastern culture like Vietnam, the approach is not as successful as expected by educators. In Vietnam, due to the influence of philosophical traditions, especially those of Confucianism, hierarchy remains an important part of social life. This paper probes further into problems that the learner-centered approach is inclined to face and suggests some solutions from a cultural perspective. |
---|
650 | 17|aPhương pháp giảng dạy|xNgoại ngữ|zViệt Nam|2TVĐHHN |
---|
653 | 0 |aTiếng Đức |
---|
653 | 0 |aViệt Nam. |
---|
653 | 0 |alịch sự |
---|
653 | 0 |aVăn hóa-xã hội |
---|
773 | |tTạp chí Khoa học Ngoại ngữ|g2012, Số 32 |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|