Tác giả CN
| Đỗ, Ngọc Thống |
Nhan đề dịch
| Vietnamese in the school curriculum after 2015 |
Nhan đề
| Tiếng Việt trong chương trình giáo dục phổ thông sau năm 2015./Đỗ Ngọc Thống. |
Thông tin xuất bản
| 2014 |
Mô tả vật lý
| tr. 28-36. |
Tùng thư
| Viện Hàn lâm khoa học xã hội Việt Nam. Viện Ngôn ngữ học. |
Tóm tắt
| It has been recognized since long time ago the important role of Vietnamese in the teaching and learning practices at school. However, we are not happy with the existing results. In this paper, we ask and try to give answers to the following questions: Why are our students’ Vietnamese competencies still so poor? How will the Vietnamese curriculum after 2015 be different from the current curriculum and how will these changes impact the teaching and learning of Vietnamese? What strategies should we adopt for the teaching and learning of Vietnamese in the coming period? What will be the roles of the faculty of arts and teachers’ training colleges in teaching Vietnamese? |
Đề mục chủ đề
| Ngôn ngữ học--Tiếng Việt--TVĐHHN |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Vietnamese. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Tiếng Việt trong chương trình giáo dục phổ thông. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Vietnamese in the school curriculum. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Tiếng Việt. |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ.- 2014, Số 1 (296). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 32006 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 42351 |
---|
005 | 201812041415 |
---|
008 | 140915s2014 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08667519 |
---|
035 | |a1456374637 |
---|
039 | |a20241129133946|bidtocn|c20181204141538|dhuongnt|y20140915104247|zngant |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aĐỗ, Ngọc Thống |
---|
242 | 0 |aVietnamese in the school curriculum after 2015|yeng |
---|
245 | 10|aTiếng Việt trong chương trình giáo dục phổ thông sau năm 2015./|cĐỗ Ngọc Thống. |
---|
260 | |c2014 |
---|
300 | |atr. 28-36. |
---|
362 | 0 |aSố 1 (2014). |
---|
490 | 0 |aViện Hàn lâm khoa học xã hội Việt Nam. Viện Ngôn ngữ học. |
---|
520 | |aIt has been recognized since long time ago the important role of Vietnamese in the teaching and learning practices at school. However, we are not happy with the existing results. In this paper, we ask and try to give answers to the following questions: Why are our students’ Vietnamese competencies still so poor? How will the Vietnamese curriculum after 2015 be different from the current curriculum and how will these changes impact the teaching and learning of Vietnamese? What strategies should we adopt for the teaching and learning of Vietnamese in the coming period? What will be the roles of the faculty of arts and teachers’ training colleges in teaching Vietnamese? |
---|
650 | 17|aNgôn ngữ học|zTiếng Việt|2TVĐHHN |
---|
653 | 0 |aVietnamese. |
---|
653 | 0 |aTiếng Việt trong chương trình giáo dục phổ thông. |
---|
653 | 0 |aVietnamese in the school curriculum. |
---|
653 | 0 |aTiếng Việt. |
---|
773 | |tNgôn ngữ.|g2014, Số 1 (296). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào