• Bài trích
  • Xưng hô trong thương lượng mua bán (trên cứ liệu các cuộc hội thoại mua bán của sinh viên tại các chợ sinh viên ở Hà Nội). /

Tác giả CN Chu, Thị Phong Lan
Nhan đề dịch Addressing in sales negotiation (Basing on sales communication source from student at student market in Hanoi.)
Nhan đề Xưng hô trong thương lượng mua bán (trên cứ liệu các cuộc hội thoại mua bán của sinh viên tại các chợ sinh viên ở Hà Nội). /Chu Thị Phong Lan.
Thông tin xuất bản 2014.
Mô tả vật lý tr. 18-24.
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam
Tóm tắt Sale is the communication activity in which both retailer and buyer would like to achieve their goal by different approaches. There are many communication activities which are used. Following that, it has a lot of impact factors. However, this article only mentions the address as a matter of sales communication strategy, and the communication in sales negotiation specifically. In accordance with our collections, we modelize all of the address forms which retailers and buyers usually use. Based on it, we explained the difference of each group in address, which shows the impact of communication role and position in choosing the approaches in address.
Đề mục chủ đề Ngôn ngữ học--Tiếng Việt--TVĐHHN
Thuật ngữ không kiểm soát Xưng hô.
Thuật ngữ không kiểm soát Address.
Thuật ngữ không kiểm soát Sales communication.
Thuật ngữ không kiểm soát Sales negotiation.
Thuật ngữ không kiểm soát Thương lượng mua bán.
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống- 2014, Số 5 (223)
000 00000nab a2200000 a 4500
00132453
0022
00442819
005201812051430
008141020s2014 vm| vie
0091 0
022|a08683409
035|a1456399439
039|a20241202152332|bidtocn|c20181205143057|dhuongnt|y20141020101538|zsvtt
0410 |avie
044|avm
1000 |aChu, Thị Phong Lan
2420 |aAddressing in sales negotiation (Basing on sales communication source from student at student market in Hanoi.)|yeng
24510|aXưng hô trong thương lượng mua bán (trên cứ liệu các cuộc hội thoại mua bán của sinh viên tại các chợ sinh viên ở Hà Nội). /|cChu Thị Phong Lan.
260|c2014.
300|atr. 18-24.
3620 |aVol. 5 (May. 2014)
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam
520|aSale is the communication activity in which both retailer and buyer would like to achieve their goal by different approaches. There are many communication activities which are used. Following that, it has a lot of impact factors. However, this article only mentions the address as a matter of sales communication strategy, and the communication in sales negotiation specifically. In accordance with our collections, we modelize all of the address forms which retailers and buyers usually use. Based on it, we explained the difference of each group in address, which shows the impact of communication role and position in choosing the approaches in address.
65007|aNgôn ngữ học|zTiếng Việt|2TVĐHHN
6530 |aXưng hô.
6530 |aAddress.
6530 |aSales communication.
6530 |aSales negotiation.
6530 |aThương lượng mua bán.
773|tNgôn ngữ và đời sống|g2014, Số 5 (223)
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào