Tác giả CN
| Trần, Ngọc Diên Khánh. |
Nhan đề dịch
| A study on strategies used in verbal communication between native english and non-native speakers in the workplace. |
Nhan đề
| Tích hợp ngữ dụng học trong việc dạy ngữ pháp tiếng Anh theo đường hướng giao tiếp / Trần Ngọc Diên Khánh. |
Thông tin xuất bản
| 2015 |
Mô tả vật lý
| 61-64 tr. |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| This paper aims to examine the importance of grammatical knowledge in the development of communication skills and to bring some of those insights from pragmatics into the English grammar classroom at the university level. The major principle is that when grammar is taught for communication, clauses or any other grammatical items should be held as resources in context. Thus, it is necessary for teachers of English to adapt more classroom activities so as to make grammar communication in context. Some demonstdrations of grammar teachings and communicative language teaching will also be the concrn of this paper. |
Thuật ngữ chủ đề
| Ngữ pháp-Giảng dạy-Kĩ năng giao tiếp-Tiếng Anh-TVĐHHN. |
Từ khóa tự do
| Grammar teaching. |
Từ khóa tự do
| Ngữ pháp. |
Từ khóa tự do
| Communicative grammar teaching. |
Từ khóa tự do
| Tiếng Anh. |
Từ khóa tự do
| Commuanication skills. |
Từ khóa tự do
| Context pragmatics. |
Từ khóa tự do
| Kĩ năng giao tiếp. |
Từ khóa tự do
| Giảng dạy. |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống- 2015, Số 5 (235). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 35743 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 46188 |
---|
005 | 201812201523 |
---|
008 | 151026s2015 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
035 | |a1456416995 |
---|
039 | |a20241130160556|bidtocn|c20181220152333|dhuongnt|y20151026143841|zanhpt |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aTrần, Ngọc Diên Khánh. |
---|
242 | 0 |aA study on strategies used in verbal communication between native english and non-native speakers in the workplace.|yeng |
---|
245 | 10|aTích hợp ngữ dụng học trong việc dạy ngữ pháp tiếng Anh theo đường hướng giao tiếp /|cTrần Ngọc Diên Khánh. |
---|
260 | |c2015 |
---|
300 | |a61-64 tr. |
---|
362 | 0 |aSố 5 (235) 2015. |
---|
490 | 0 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aThis paper aims to examine the importance of grammatical knowledge in the development of communication skills and to bring some of those insights from pragmatics into the English grammar classroom at the university level. The major principle is that when grammar is taught for communication, clauses or any other grammatical items should be held as resources in context. Thus, it is necessary for teachers of English to adapt more classroom activities so as to make grammar communication in context. Some demonstdrations of grammar teachings and communicative language teaching will also be the concrn of this paper. |
---|
650 | 17|aNgữ pháp|xGiảng dạy|xKĩ năng giao tiếp|xTiếng Anh|2TVĐHHN. |
---|
653 | 0 |aGrammar teaching. |
---|
653 | 0 |aNgữ pháp. |
---|
653 | 0 |aCommunicative grammar teaching. |
---|
653 | 0 |aTiếng Anh. |
---|
653 | 0 |aCommuanication skills. |
---|
653 | 0 |aContext pragmatics. |
---|
653 | 0 |aKĩ năng giao tiếp. |
---|
653 | 0 |aGiảng dạy. |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống|g2015, Số 5 (235). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
|
|
Không tìm thấy biểu ghi nào
Không có liên kết tài liệu số nào