Tác giả CN
| Lê, Văn Thanh. |
Nhan đề dịch
| The sino-Vietnamese idioms - concep and classification. |
Nhan đề
| Giải pháp nâng cao năng lực sản sinh ngôn ngữ dựa trên học phần ngữ pháp thực hành từ thực tiễn khoa học tiếng Anh Viện Đại Học Mở Hà Nội /Lê Văn Thanh. |
Thông tin xuất bản
| 2015 |
Mô tả vật lý
| 12-15 tr. |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| It is sad paprdox that university English majors still have poor laguage performance despite their excessive, systematic exposure to English grammar. Many of he learners sentences are grammatically inaccurate, impairing their communication competence to a considerable extent. For this reason, the paper is aimed to investigate how English grammar is taught to English majors of Hanoi Open University, and, based on this, recommend some solutions to enhancing the learners productive skills through the Grammar course. |
Đề mục chủ đề
| Ngôn ngữ--Tiếng Anh chuyên ngành--Ngữ pháp--TVĐHHN. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| English majors. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Ngữ pháp. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Grammar course. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Language performance. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Productive skills. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Communication competence. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Grammar. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Tiếng Anh chuyên ngành. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Ngôn ngữ. |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống- 2015, Số 6 (236). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 35748 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 46193 |
---|
005 | 201812201526 |
---|
008 | 151026s2015 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
035 | |a1456403895 |
---|
039 | |a20241129104039|bidtocn|c20181220152636|dhuongnt|y20151026160231|zngant |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aLê, Văn Thanh. |
---|
242 | 0 |aThe sino-Vietnamese idioms - concep and classification.|yeng |
---|
245 | 10|aGiải pháp nâng cao năng lực sản sinh ngôn ngữ dựa trên học phần ngữ pháp thực hành từ thực tiễn khoa học tiếng Anh Viện Đại Học Mở Hà Nội /|cLê Văn Thanh. |
---|
260 | |c2015 |
---|
300 | |a12-15 tr. |
---|
362 | 0 |aSố 6 (236) 2015. |
---|
490 | 0 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aIt is sad paprdox that university English majors still have poor laguage performance despite their excessive, systematic exposure to English grammar. Many of he learners sentences are grammatically inaccurate, impairing their communication competence to a considerable extent. For this reason, the paper is aimed to investigate how English grammar is taught to English majors of Hanoi Open University, and, based on this, recommend some solutions to enhancing the learners productive skills through the Grammar course. |
---|
650 | 17|aNgôn ngữ|xTiếng Anh chuyên ngành|xNgữ pháp|2TVĐHHN. |
---|
653 | 0 |aEnglish majors. |
---|
653 | 0 |aNgữ pháp. |
---|
653 | 0 |aGrammar course. |
---|
653 | 0 |aLanguage performance. |
---|
653 | 0 |aProductive skills. |
---|
653 | 0 |aCommunication competence. |
---|
653 | 0 |aGrammar. |
---|
653 | 0 |aTiếng Anh chuyên ngành. |
---|
653 | 0 |aNgôn ngữ. |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống|g2015, Số 6 (236). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|