• Bài trích
  • giải pháp nâng cao năng lực sản sinh ngôn ngữ dựa trê học phần ngữ pháp thực hành từ thực tiễn khoa tiếng anh - viện đại học mở Hà Nội /

Tác giả CN Lê, Văn Thanh,
Nhan đề dịch Developing learners productive skills based on english grammar a case study at english facultyof Hanoi open university
Nhan đề giải pháp nâng cao năng lực sản sinh ngôn ngữ dựa trê học phần ngữ pháp thực hành từ thực tiễn khoa tiếng anh - viện đại học mở Hà Nội /Lê Văn Thanh.
Thông tin xuất bản 2015
Mô tả vật lý 12-15 tr.
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam.
Tóm tắt It is a sad paradox that university English majors still have poor language performance despite their excessive, systematic exposure to English grammar. Many of the learners’ sentences are grammatically inaccurate, impairing their communication competence to a considerable extent. For this reason, the paper is aimed to investigate how English grammar is taugh to English majors of Hanoi Open University, and, based on this, recommend some solutions to enhancing the learners’ productive skill through the Grammar course.
Thuật ngữ không kiểm soát English majors
Thuật ngữ không kiểm soát , communication competence
Thuật ngữ không kiểm soát Grammar course
Thuật ngữ không kiểm soát Language performance
Thuật ngữ không kiểm soát Productive skills
Thuật ngữ không kiểm soát Grammar
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống- 2015, Số 6 (236).
000 00000nab a2200000 a 4500
00136933
0022
00447395
005201812201629
008160226s2015 vm| vie
0091 0
022|a08683409
035|a1456403898
039|a20241201150127|bidtocn|c20181220162925|dhuongnt|y20160226135400|zngant
0410 |avie
044|avm
1000 |aLê, Văn Thanh,|cTS.
2420 |aDeveloping learners productive skills based on english grammar a case study at english facultyof Hanoi open university|yeng
24510|agiải pháp nâng cao năng lực sản sinh ngôn ngữ dựa trê học phần ngữ pháp thực hành từ thực tiễn khoa tiếng anh - viện đại học mở Hà Nội /|cLê Văn Thanh.
260|c2015
300|a12-15 tr.
3620 |aSố 6 (236) 2015.
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam.
520|aIt is a sad paradox that university English majors still have poor language performance despite their excessive, systematic exposure to English grammar. Many of the learners’ sentences are grammatically inaccurate, impairing their communication competence to a considerable extent. For this reason, the paper is aimed to investigate how English grammar is taugh to English majors of Hanoi Open University, and, based on this, recommend some solutions to enhancing the learners’ productive skill through the Grammar course.
6530 |aEnglish majors
6530 |a, communication competence
6530 |aGrammar course
6530 |aLanguage performance
6530 |aProductive skills
6530 |aGrammar
773|tNgôn ngữ và đời sống|g2015, Số 6 (236).
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào