Tác giả CN
| Lê, Văn Thanh, |
Nhan đề dịch
| Developing learners productive skills based on english grammar a case study at english facultyof Hanoi open university |
Nhan đề
| giải pháp nâng cao năng lực sản sinh ngôn ngữ dựa trê học phần ngữ pháp thực hành từ thực tiễn khoa tiếng anh - viện đại học mở Hà Nội /Lê Văn Thanh. |
Thông tin xuất bản
| 2015 |
Mô tả vật lý
| 12-15 tr. |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| It is a sad paradox that university English majors still have poor language performance despite their excessive, systematic exposure to English grammar. Many of the learners’ sentences are grammatically inaccurate, impairing their communication competence to a considerable extent. For this reason, the paper is aimed to investigate how English grammar is taugh to English majors of Hanoi Open University, and, based on this, recommend some solutions to enhancing the learners’ productive skill through the Grammar course. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| English majors |
Thuật ngữ không kiểm soát
| , communication competence |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Grammar course |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Language performance |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Productive skills |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Grammar |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống- 2015, Số 6 (236). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 36933 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 47395 |
---|
005 | 201812201629 |
---|
008 | 160226s2015 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
035 | |a1456403898 |
---|
039 | |a20241201150127|bidtocn|c20181220162925|dhuongnt|y20160226135400|zngant |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aLê, Văn Thanh,|cTS. |
---|
242 | 0 |aDeveloping learners productive skills based on english grammar a case study at english facultyof Hanoi open university|yeng |
---|
245 | 10|agiải pháp nâng cao năng lực sản sinh ngôn ngữ dựa trê học phần ngữ pháp thực hành từ thực tiễn khoa tiếng anh - viện đại học mở Hà Nội /|cLê Văn Thanh. |
---|
260 | |c2015 |
---|
300 | |a12-15 tr. |
---|
362 | 0 |aSố 6 (236) 2015. |
---|
490 | 0 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aIt is a sad paradox that university English majors still have poor language performance despite their excessive, systematic exposure to English grammar. Many of the learners’ sentences are grammatically inaccurate, impairing their communication competence to a considerable extent. For this reason, the paper is aimed to investigate how English grammar is taugh to English majors of Hanoi Open University, and, based on this, recommend some solutions to enhancing the learners’ productive skill through the Grammar course. |
---|
653 | 0 |aEnglish majors |
---|
653 | 0 |a, communication competence |
---|
653 | 0 |aGrammar course |
---|
653 | 0 |aLanguage performance |
---|
653 | 0 |aProductive skills |
---|
653 | 0 |aGrammar |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống|g2015, Số 6 (236). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|