Tác giả CN
| Trần, Ngọc Diêm Khánh. |
Nhan đề
| Tích hợp ngữ dụng học trong việc giảng dạy ngữ pháp Tiếng Anh theo đường hướng giao tiếp =Intergrate pragmatics in teaching English grammar communicatively /Trần Ngọc Diêm Khánh. |
Thông tin xuất bản
| 2015 |
Mô tả vật lý
| tr. 61-64 |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| This paper aimes to examine the importance of grammatical knowledge in the development of communication skills and to bring some of those insights from pragmatics into English grammar classroom at the university level. The major principle is that when grammar is taught for communication, clauses or any other grammatical items should be held as resources in context. Thus, it is necessary for teachers of English to adapt more classroom activities so as so to make grammar communicative in context. Some demonsrations of grammar teaching and communicative language teaching will also be concern of this paper. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Context |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Pragmatics |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Grammar teaching |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Communication skills. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Communicative grammar teaching |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Activities |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 5 (235). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 36948 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 47410 |
---|
008 | 160226s2015 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
039 | |y20160226141920|zhangctt |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aTrần, Ngọc Diêm Khánh. |
---|
245 | 10|aTích hợp ngữ dụng học trong việc giảng dạy ngữ pháp Tiếng Anh theo đường hướng giao tiếp =|bIntergrate pragmatics in teaching English grammar communicatively /|cTrần Ngọc Diêm Khánh. |
---|
260 | |c2015 |
---|
300 | |atr. 61-64 |
---|
362 | 0 |aSố 5(235) 2015 |
---|
490 | 0 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aThis paper aimes to examine the importance of grammatical knowledge in the development of communication skills and to bring some of those insights from pragmatics into English grammar classroom at the university level. The major principle is that when grammar is taught for communication, clauses or any other grammatical items should be held as resources in context. Thus, it is necessary for teachers of English to adapt more classroom activities so as so to make grammar communicative in context. Some demonsrations of grammar teaching and communicative language teaching will also be concern of this paper. |
---|
653 | 0 |aContext |
---|
653 | 0 |aPragmatics |
---|
653 | 0 |aGrammar teaching |
---|
653 | 0 |aCommunication skills. |
---|
653 | 0 |aCommunicative grammar teaching |
---|
653 | 0 |aActivities |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 5 (235). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào