• Bài trích
  • "Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /

Tác giả CN Tôn, Nữ Mỹ Thuật,
Nhan đề dịch "English for teaching": from the theoretical and pratical perpctives.
Nhan đề "Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /Tôn Nữ Mỹ Thuật.
Thông tin xuất bản 2015
Mô tả vật lý tr. 31-35
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam.
Tóm tắt “Classroom language” or “Teach English” is one of the central concems in teaching English as a foreign language. Accordingly, “English for Teaching” was introduced to 838 senior teacher of English in Vietnam in late 2014 as one component of The Nationl Foreign Language Schene 2020.In this article, we first address the theoretical ground of classroom discourse,then, based on the reusults of the quantitative and qualitative analyses, the paper comment on the “what” and “how” of this program.The final part present our suggestions on how to implement thí intiative across the provinces/cities in the near future.
Thuật ngữ không kiểm soát Classroom language
Thuật ngữ không kiểm soát Teach English through English
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống- 2015, Số 6 (236).
000 00000nab a2200000 a 4500
00136949
0022
00447411
005201812201631
008160226s2015 vm| vie
0091 0
022|a08683409
035|a1456416066
035|a1456416066
039|a20241129093927|bidtocn|c20241129093614|didtocn|y20160226142139|zhaont
0410 |avie
044|avm
1000 |aTôn, Nữ Mỹ Thuật,|cPGS.TS.
2420 |a"English for teaching": from the theoretical and pratical perpctives.|yeng
24510|a"Chương trình ngôn ngữ sư phạm tiếng Anh" từ góc nhìn lí luận và thực tiễn /|cTôn Nữ Mỹ Thuật.
260|c2015
300|atr. 31-35
3620 |aSố 6 (236) 2015.
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam.
520|a“Classroom language” or “Teach English” is one of the central concems in teaching English as a foreign language. Accordingly, “English for Teaching” was introduced to 838 senior teacher of English in Vietnam in late 2014 as one component of The Nationl Foreign Language Schene 2020.In this article, we first address the theoretical ground of classroom discourse,then, based on the reusults of the quantitative and qualitative analyses, the paper comment on the “what” and “how” of this program.The final part present our suggestions on how to implement thí intiative across the provinces/cities in the near future.
6530 |aClassroom language
6530 |aTeach English through English
773|tNgôn ngữ và đời sống|g2015, Số 6 (236).
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào