• Bài trích
  • Học tập ngôn ngữ trong môi trường hỗ trợ di động: từ tự quản đến hợp tác – trường hợp của các lớp Việt ngữ tại đại học Quốc gia Australia =

Tác giả CN Thái, Duy Bảo.
Nhan đề Học tập ngôn ngữ trong môi trường hỗ trợ di động: từ tự quản đến hợp tác – trường hợp của các lớp Việt ngữ tại đại học Quốc gia Australia =Mobile – assisted language learning: from learner autonomy to collaboration a case study of Vietnamese language classes at the Australian national university /Thái Duy Bảo.
Thông tin xuất bản 2015
Mô tả vật lý tr. 1-7
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam.
Tóm tắt The paper offers an overview of recent findings and achivements of Mobile Assited Language Learning (MALL) – learning mediated via handheld devices, from lesson designing issues to student’s interaction and communication; and from these to highlight essential concepts in the content design that supports informal learning activities with mobile devices. The paper also reports the results of the Vietnamese as a second language (VSL) learning programs offered at The Australian National University.
Thuật ngữ không kiểm soát Blended approach
Thuật ngữ không kiểm soát Flexible learning
Thuật ngữ không kiểm soát Learner’s voice
Thuật ngữ không kiểm soát MALL
Thuật ngữ không kiểm soát Learner autonomy
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 3 (233).
000 00000nab a2200000 a 4500
00137084
0022
00447546
008160301s2015 vm| vie
0091 0
022|a08683409
035|a1456378407
039|a20241201154002|bidtocn|c|d|y20160301080853|zngant
0410 |avie
044|avm
1000 |aThái, Duy Bảo.
24510|aHọc tập ngôn ngữ trong môi trường hỗ trợ di động: từ tự quản đến hợp tác – trường hợp của các lớp Việt ngữ tại đại học Quốc gia Australia =|bMobile – assisted language learning: from learner autonomy to collaboration a case study of Vietnamese language classes at the Australian national university /|cThái Duy Bảo.
260|c2015
300|atr. 1-7
3620 |aSố 3(233) 2015
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam.
520|aThe paper offers an overview of recent findings and achivements of Mobile Assited Language Learning (MALL) – learning mediated via handheld devices, from lesson designing issues to student’s interaction and communication; and from these to highlight essential concepts in the content design that supports informal learning activities with mobile devices. The paper also reports the results of the Vietnamese as a second language (VSL) learning programs offered at The Australian National University.
6530 |aBlended approach
6530 |aFlexible learning
6530 |aLearner’s voice
6530 |aMALL
6530 |aLearner autonomy
773|tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 3 (233).
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào