Tác giả CN
| Thái, Duy Bảo. |
Nhan đề
| Học tập ngôn ngữ trong môi trường hỗ trợ di động: từ tự quản đến hợp tác – trường hợp của các lớp Việt ngữ tại đại học Quốc gia Australia =Mobile – assisted language learning: from learner autonomy to collaboration a case study of Vietnamese language classes at the Australian national university /Thái Duy Bảo. |
Thông tin xuất bản
| 2015 |
Mô tả vật lý
| tr. 1-7 |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| The paper offers an overview of recent findings and achivements of Mobile Assited Language Learning (MALL) – learning mediated via handheld devices, from lesson designing issues to student’s interaction and communication; and from these to highlight essential concepts in the content design that supports informal learning activities with mobile devices. The paper also reports the results of the Vietnamese as a second language (VSL) learning programs offered at The Australian National University. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Blended approach |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Flexible learning |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Learner’s voice |
Thuật ngữ không kiểm soát
| MALL |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Learner autonomy |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 3 (233). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 37084 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 47546 |
---|
008 | 160301s2015 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
035 | |a1456378407 |
---|
039 | |a20241201154002|bidtocn|c|d|y20160301080853|zngant |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aThái, Duy Bảo. |
---|
245 | 10|aHọc tập ngôn ngữ trong môi trường hỗ trợ di động: từ tự quản đến hợp tác – trường hợp của các lớp Việt ngữ tại đại học Quốc gia Australia =|bMobile – assisted language learning: from learner autonomy to collaboration a case study of Vietnamese language classes at the Australian national university /|cThái Duy Bảo. |
---|
260 | |c2015 |
---|
300 | |atr. 1-7 |
---|
362 | 0 |aSố 3(233) 2015 |
---|
490 | 0 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aThe paper offers an overview of recent findings and achivements of Mobile Assited Language Learning (MALL) – learning mediated via handheld devices, from lesson designing issues to student’s interaction and communication; and from these to highlight essential concepts in the content design that supports informal learning activities with mobile devices. The paper also reports the results of the Vietnamese as a second language (VSL) learning programs offered at The Australian National University. |
---|
653 | 0 |aBlended approach |
---|
653 | 0 |aFlexible learning |
---|
653 | 0 |aLearner’s voice |
---|
653 | 0 |aMALL |
---|
653 | 0 |aLearner autonomy |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 3 (233). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào