- Bài trích
- Nhan đề: Khảo sát nhu cầu học Tiếng Trung của sinh viên không chuyên ngữ tại các trường đại học khu vực miền Trung /
Tác giả CN
| Trương, Vũ Ngọc Linh. |
Nhan đề
| Khảo sát nhu cầu học Tiếng Trung của sinh viên không chuyên ngữ tại các trường đại học khu vực miền Trung / Trương Vũ Ngọc Linh. |
Thông tin xuất bản
| 2015 |
Mô tả vật lý
| 66-68 tr. |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| This article indicates the result of the survey on the needs of learning Chinese of non-major language students at universities in the central area of Vietnam like Hue Foreign Language University, Da Nang Foreign Language University, Duy Tan University and Quang Binh University. The author basically focuses on assessing learning objectives, teaching methods, and course contents. Based on the study results, the author suggests some contents and methods which should be applied with the aim of enhancing the effectiveness of non-major Chinese learning and teaching at tertiary level in Vietnam. |
Từ khóa tự do
| Course contents. |
Từ khóa tự do
| Needs analysis |
Từ khóa tự do
| Non-major languageư |
Từ khóa tự do
| Teaching methods |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống- 2015, Số 8 (238). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 37127 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 47589 |
---|
008 | 160301s2015 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
035 | |a1456416921 |
---|
039 | |a20241201150705|bidtocn|c|d|y20160301100803|zngant |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aTrương, Vũ Ngọc Linh. |
---|
245 | 10|aKhảo sát nhu cầu học Tiếng Trung của sinh viên không chuyên ngữ tại các trường đại học khu vực miền Trung /|cTrương Vũ Ngọc Linh. |
---|
260 | |c2015 |
---|
300 | |a66-68 tr. |
---|
362 | 0 |aSố 8 (238) 2015. |
---|
490 | 0 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aThis article indicates the result of the survey on the needs of learning Chinese of non-major language students at universities in the central area of Vietnam like Hue Foreign Language University, Da Nang Foreign Language University, Duy Tan University and Quang Binh University. The author basically focuses on assessing learning objectives, teaching methods, and course contents. Based on the study results, the author suggests some contents and methods which should be applied with the aim of enhancing the effectiveness of non-major Chinese learning and teaching at tertiary level in Vietnam. |
---|
653 | 0 |aCourse contents. |
---|
653 | 0 |aNeeds analysis |
---|
653 | 0 |aNon-major languageư |
---|
653 | 0 |aTeaching methods |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống|g2015, Số 8 (238). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không tìm thấy biểu ghi nào
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|