• Bài trích
  • Nhan đề: Khảo sát nhu cầu học Tiếng Trung của sinh viên không chuyên ngữ tại các trường đại học khu vực miền Trung /

Tác giả CN Trương, Vũ Ngọc Linh.
Nhan đề Khảo sát nhu cầu học Tiếng Trung của sinh viên không chuyên ngữ tại các trường đại học khu vực miền Trung / Trương Vũ Ngọc Linh.
Thông tin xuất bản 2015
Mô tả vật lý 66-68 tr.
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam.
Tóm tắt This article indicates the result of the survey on the needs of learning Chinese of non-major language students at universities in the central area of Vietnam like Hue Foreign Language University, Da Nang Foreign Language University, Duy Tan University and Quang Binh University. The author basically focuses on assessing learning objectives, teaching methods, and course contents. Based on the study results, the author suggests some contents and methods which should be applied with the aim of enhancing the effectiveness of non-major Chinese learning and teaching at tertiary level in Vietnam.
Từ khóa tự do Course contents.
Từ khóa tự do Needs analysis
Từ khóa tự do Non-major languageư
Từ khóa tự do Teaching methods
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống- 2015, Số 8 (238).
000 00000nab a2200000 a 4500
00137127
0022
00447589
008160301s2015 vm| vie
0091 0
022|a08683409
035|a1456416921
039|a20241201150705|bidtocn|c|d|y20160301100803|zngant
0410 |avie
044|avm
1000 |aTrương, Vũ Ngọc Linh.
24510|aKhảo sát nhu cầu học Tiếng Trung của sinh viên không chuyên ngữ tại các trường đại học khu vực miền Trung /|cTrương Vũ Ngọc Linh.
260|c2015
300|a66-68 tr.
3620 |aSố 8 (238) 2015.
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam.
520|aThis article indicates the result of the survey on the needs of learning Chinese of non-major language students at universities in the central area of Vietnam like Hue Foreign Language University, Da Nang Foreign Language University, Duy Tan University and Quang Binh University. The author basically focuses on assessing learning objectives, teaching methods, and course contents. Based on the study results, the author suggests some contents and methods which should be applied with the aim of enhancing the effectiveness of non-major Chinese learning and teaching at tertiary level in Vietnam.
6530 |aCourse contents.
6530 |aNeeds analysis
6530 |aNon-major languageư
6530 |aTeaching methods
773|tNgôn ngữ và đời sống|g2015, Số 8 (238).
890|a0|b0|c0|d0
Không tìm thấy biểu ghi nào