• Bài trích
  • Nhan đề: Giảng dạy tiếng anh không chuyên: Biến chuyển và định hướng =

Tác giả CN Lâm, Quang Đông.
Nhan đề Giảng dạy tiếng anh không chuyên: Biến chuyển và định hướng = Teaching English to non-majors .Changes and orientations /Lâm Quang Đông.
Thông tin xuất bản 2014
Mô tả vật lý 1-5 tr.
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam.
Tóm tắt This paper describes the job of teaching English to non-majors as the mandates and functions of the Faculty of English in the Vietnam National University ,Hanoi (VNU), and relates it to English teaching in Vietnam in general where relevant.Our approaches and orientations in teaching and researching English for non-majors are also presented in this general context. Thus, the paper begins with an overview of the Faculty of English,its mandates and functions before mapping the changes in the pedagogical approaches to English teaching over different periods of the Faculty’s development. The paper then ends with some orientations for the time ahead.
Từ khóa tự do EAP
Từ khóa tự do English for non-majors
Từ khóa tự do Pedagogical approches.
Từ khóa tự do ESP
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống- 2014, Số 11 (229).
000 00000nab a2200000 a 4500
00137217
0022
00447679
008160302s2014 vm| vie
0091 0
022|a08683409
035|a1456406029
039|a20241130112811|bidtocn|c|d|y20160302082856|zngant
0410 |avie
044|avm
1000 |aLâm, Quang Đông.
24510|aGiảng dạy tiếng anh không chuyên: Biến chuyển và định hướng =|bTeaching English to non-majors .Changes and orientations /|cLâm Quang Đông.
260|c2014
300|a1-5 tr.
3620 |aSố 11 (229) 2014.
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam.
520|aThis paper describes the job of teaching English to non-majors as the mandates and functions of the Faculty of English in the Vietnam National University ,Hanoi (VNU), and relates it to English teaching in Vietnam in general where relevant.Our approaches and orientations in teaching and researching English for non-majors are also presented in this general context. Thus, the paper begins with an overview of the Faculty of English,its mandates and functions before mapping the changes in the pedagogical approaches to English teaching over different periods of the Faculty’s development. The paper then ends with some orientations for the time ahead.
6530 |aEAP
6530 |aEnglish for non-majors
6530 |aPedagogical approches.
6530 |aESP
773|tNgôn ngữ và đời sống|g2014, Số 11 (229).
890|a0|b0|c0|d0
Không tìm thấy biểu ghi nào