- Bài trích
- Nhan đề: Giảng dạy tiếng anh không chuyên: Biến chuyển và định hướng =
Tác giả CN
| Lâm, Quang Đông. |
Nhan đề
| Giảng dạy tiếng anh không chuyên: Biến chuyển và định hướng = Teaching English to non-majors .Changes and orientations /Lâm Quang Đông. |
Thông tin xuất bản
| 2014 |
Mô tả vật lý
| 1-5 tr. |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| This paper describes the job of teaching English to non-majors as the mandates and functions of the Faculty of English in the Vietnam National University ,Hanoi (VNU), and relates it to English teaching in Vietnam in general where relevant.Our approaches and orientations in teaching and researching English for non-majors are also presented in this general context. Thus, the paper begins with an overview of the Faculty of English,its mandates and functions before mapping the changes in the pedagogical approaches to English teaching over different periods of the Faculty’s development. The paper then ends with some orientations for the time ahead. |
Từ khóa tự do
| EAP |
Từ khóa tự do
| English for non-majors |
Từ khóa tự do
| Pedagogical approches. |
Từ khóa tự do
| ESP |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống- 2014, Số 11 (229). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 37217 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 47679 |
---|
008 | 160302s2014 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
035 | |a1456406029 |
---|
039 | |a20241130112811|bidtocn|c|d|y20160302082856|zngant |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aLâm, Quang Đông. |
---|
245 | 10|aGiảng dạy tiếng anh không chuyên: Biến chuyển và định hướng =|bTeaching English to non-majors .Changes and orientations /|cLâm Quang Đông. |
---|
260 | |c2014 |
---|
300 | |a1-5 tr. |
---|
362 | 0 |aSố 11 (229) 2014. |
---|
490 | 0 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aThis paper describes the job of teaching English to non-majors as the mandates and functions of the Faculty of English in the Vietnam National University ,Hanoi (VNU), and relates it to English teaching in Vietnam in general where relevant.Our approaches and orientations in teaching and researching English for non-majors are also presented in this general context. Thus, the paper begins with an overview of the Faculty of English,its mandates and functions before mapping the changes in the pedagogical approaches to English teaching over different periods of the Faculty’s development. The paper then ends with some orientations for the time ahead. |
---|
653 | 0 |aEAP |
---|
653 | 0 |aEnglish for non-majors |
---|
653 | 0 |aPedagogical approches. |
---|
653 | 0 |aESP |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống|g2014, Số 11 (229). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không tìm thấy biểu ghi nào
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|