• Bài trích
  • Phát huy tính tích cực của giáo án điện tử trong giảng dạy môn kĩ năng đọc tiếng Trung Quốc =

Tác giả CN Vương, Huệ Nghi.
Nhan đề Phát huy tính tích cực của giáo án điện tử trong giảng dạy môn kĩ năng đọc tiếng Trung Quốc =Promoting ict lesson plans through teaching Chinese reading skill /Vương Huệ Nghi.
Thông tin xuất bản 2014
Mô tả vật lý tr. 33- 36
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam.
Tóm tắt It is noticeable that reading comprehension in Chinese language has played the most significant role, as it offers a great deal of knowledge such as vocabulary, grammar structures and essential expreaaions to develop other skills. However, most students find reading comprehension very boring and think that the lessons are not interesring and lively enough. This is a serious issue and it has become my major concern since I started teaching reading. In my research paper, some pedagogical recommendations are presented to improve the teaching methodology of reading comprehension, to promote and increase the effectiveness of ICT lesson plants. It is hoped that the pdagogical recommendations will make great contribution to teaching and learning of Chinese reading comprehension.
Thuật ngữ không kiểm soát Methodology
Thuật ngữ không kiểm soát Lesson plan
Thuật ngữ không kiểm soát Skill
Thuật ngữ không kiểm soát ICT
Thuật ngữ không kiểm soát Reading
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống.- 2014, Số 10 (228).
000 00000nab a2200000 a 4500
00137260
0022
00447722
008160302s2014 vm| vie
0091 0
022|a08683409
035|a1456394136
039|a20241130101518|bidtocn|c|d|y20160302135759|zsvtt
0410 |avie
044|avm
1000 |aVương, Huệ Nghi.
24510|aPhát huy tính tích cực của giáo án điện tử trong giảng dạy môn kĩ năng đọc tiếng Trung Quốc =|bPromoting ict lesson plans through teaching Chinese reading skill /|cVương Huệ Nghi.
260|c2014
300|atr. 33- 36
3620 |aSố 10 (228) 2014
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam.
520|aIt is noticeable that reading comprehension in Chinese language has played the most significant role, as it offers a great deal of knowledge such as vocabulary, grammar structures and essential expreaaions to develop other skills. However, most students find reading comprehension very boring and think that the lessons are not interesring and lively enough. This is a serious issue and it has become my major concern since I started teaching reading. In my research paper, some pedagogical recommendations are presented to improve the teaching methodology of reading comprehension, to promote and increase the effectiveness of ICT lesson plants. It is hoped that the pdagogical recommendations will make great contribution to teaching and learning of Chinese reading comprehension.
6530 |aMethodology
6530 |aLesson plan
6530 |aSkill
6530 |aICT
6530 |aReading
773|tNgôn ngữ và đời sống.|g2014, Số 10 (228).
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào