• Bài trích
  • Một vài quan điểm về vai trò của từ vựng trong dạy ngoại ngữ cho học sinh tiểu học =

Tác giả CN Võ, Thị Thanh Diệp.
Nhan đề Một vài quan điểm về vai trò của từ vựng trong dạy ngoại ngữ cho học sinh tiểu học =Some viewpoints on the role of vocabulary in teaching foreign languages to primary pupils /Võ Thị Thanh Diệp.
Thông tin xuất bản 2015
Mô tả vật lý tr.31-35
Tóm tắt Primary English, still in its infanvy in Vietnam, has attracted public interest as early English learning and teaching is part of the National Language Project 2008-2020. According to many scientists, whether the language , vocabulary learning is central to language acquisition to young learners. Therefore, an exploration into psychologicalperspectives on vocabulary in children’s foreign laguage development hopefilly strengthens a theoretical background and skills for effective vocabulary instruction to young school-aged learners.
Đề mục chủ đề Ngoại ngữ--Từ vựng--TVĐHHN
Thuật ngữ không kiểm soát Primary learners
Thuật ngữ không kiểm soát Vocabulary instruction
Thuật ngữ không kiểm soát Từ vựng
Thuật ngữ không kiểm soát Tiểu học
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 9 (239).
000 00000cab a2200000 a 4500
00137276
0022
00447738
008160302s2015 vm| vie
0091 0
022|a08683409
039|a20160302161612|bngant|y20160302161612|zngant
0410 |avie
044|avm
1000 |aVõ, Thị Thanh Diệp.
24510|aMột vài quan điểm về vai trò của từ vựng trong dạy ngoại ngữ cho học sinh tiểu học =|bSome viewpoints on the role of vocabulary in teaching foreign languages to primary pupils /|cVõ Thị Thanh Diệp.
260|c2015
300|atr.31-35
3620 |aSố 9 (239) 2015
520|aPrimary English, still in its infanvy in Vietnam, has attracted public interest as early English learning and teaching is part of the National Language Project 2008-2020. According to many scientists, whether the language , vocabulary learning is central to language acquisition to young learners. Therefore, an exploration into psychologicalperspectives on vocabulary in children’s foreign laguage development hopefilly strengthens a theoretical background and skills for effective vocabulary instruction to young school-aged learners.
65017|aNgoại ngữ|xTừ vựng|2TVĐHHN
6530 |aPrimary learners
6530 |aVocabulary instruction
6530 |aTừ vựng
6530 |aTiểu học
773|tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 9 (239).
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào