- Bài trích
- Nhan đề: Một vài quan điểm về vai trò của từ vựng trong dạy ngoại ngữ cho học sinh tiểu học =
Tác giả CN
| Võ, Thị Thanh Diệp. |
Nhan đề
| Một vài quan điểm về vai trò của từ vựng trong dạy ngoại ngữ cho học sinh tiểu học = Some viewpoints on the role of vocabulary in teaching foreign languages to primary pupils /Võ Thị Thanh Diệp. |
Thông tin xuất bản
| 2015 |
Mô tả vật lý
| tr.31-35 |
Tóm tắt
| Primary English, still in its infanvy in Vietnam, has attracted public interest as early English learning and teaching is part of the National Language Project 2008-2020. According to many scientists, whether the language , vocabulary learning is central to language acquisition to young learners. Therefore, an exploration into psychologicalperspectives on vocabulary in children’s foreign laguage development hopefilly strengthens a theoretical background and skills for effective vocabulary instruction to young school-aged learners. |
Thuật ngữ chủ đề
| Ngoại ngữ-Từ vựng-TVĐHHN |
Từ khóa tự do
| Primary learners |
Từ khóa tự do
| Vocabulary instruction |
Từ khóa tự do
| Từ vựng |
Từ khóa tự do
| Tiểu học |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 9 (239). |
|
000
| 00000cab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 37276 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 47738 |
---|
008 | 160302s2015 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
035 | |a1456382755 |
---|
039 | |a20241130111002|bidtocn|c20160302161612|dngant|y20160302161612|zngant |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aVõ, Thị Thanh Diệp. |
---|
245 | 10|aMột vài quan điểm về vai trò của từ vựng trong dạy ngoại ngữ cho học sinh tiểu học =|bSome viewpoints on the role of vocabulary in teaching foreign languages to primary pupils /|cVõ Thị Thanh Diệp. |
---|
260 | |c2015 |
---|
300 | |atr.31-35 |
---|
362 | 0 |aSố 9 (239) 2015 |
---|
520 | |aPrimary English, still in its infanvy in Vietnam, has attracted public interest as early English learning and teaching is part of the National Language Project 2008-2020. According to many scientists, whether the language , vocabulary learning is central to language acquisition to young learners. Therefore, an exploration into psychologicalperspectives on vocabulary in children’s foreign laguage development hopefilly strengthens a theoretical background and skills for effective vocabulary instruction to young school-aged learners. |
---|
650 | 17|aNgoại ngữ|xTừ vựng|2TVĐHHN |
---|
653 | 0 |aPrimary learners |
---|
653 | 0 |aVocabulary instruction |
---|
653 | 0 |aTừ vựng |
---|
653 | 0 |aTiểu học |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 9 (239). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không tìm thấy biểu ghi nào
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|