• Bài trích
  • Nhan đề: Ngôn ngưc cử chỉ của người dạy trong lớp học ngoại ngữ: trường hợp các giáo viên khoa tiếng Pháp, trường đại học Ngoại ngữ, đại học Đà Nẵng =

Tác giả CN Trần, Gia Nguyên Thy.
Nhan đề Ngôn ngưc cử chỉ của người dạy trong lớp học ngoại ngữ: trường hợp các giáo viên khoa tiếng Pháp, trường đại học Ngoại ngữ, đại học Đà Nẵng = The body language of foreign language teachers in the class room: the case of French department teachers of the University of foreign language studies, University of Danang /Trần Gia Nguyên Thy.
Thông tin xuất bản 2015
Mô tả vật lý tr.71-74.
Tóm tắt The artice identifies and describes the body language that teachers of the French Department of University of Foreign Language Studies, the University of Danang offten used in the classroom and synthetyzes the results on throughts, evaluation of students about the role, the impact of the body language of teachers to the communication effects between students and teachers in the classroom. Survey results were the basis for the author to give some suggestions to improve the efficiency of communication between teachers and learner in foreign language classes and anhance classes and enhance vitality of the class.
Từ khóa tự do Body language
Từ khóa tự do Teachers
Từ khóa tự do Foreign language classes
Từ khóa tự do French
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 11 (241).
000 00000cab a2200000 a 4500
00137577
0022
00448041
008160307s2015 vm| vie
0091 0
022|a08683409
035|a1456413985
039|a20241202135116|bidtocn|c20160307081335|dngant|y20160307081335|zsvtt
0410 |avie
044|avm
1000 |aTrần, Gia Nguyên Thy.
24510|aNgôn ngưc cử chỉ của người dạy trong lớp học ngoại ngữ: trường hợp các giáo viên khoa tiếng Pháp, trường đại học Ngoại ngữ, đại học Đà Nẵng =|bThe body language of foreign language teachers in the class room: the case of French department teachers of the University of foreign language studies, University of Danang /|cTrần Gia Nguyên Thy.
260|c2015
300|atr.71-74.
3620 |aSố 11 (241) 2015.
520|aThe artice identifies and describes the body language that teachers of the French Department of University of Foreign Language Studies, the University of Danang offten used in the classroom and synthetyzes the results on throughts, evaluation of students about the role, the impact of the body language of teachers to the communication effects between students and teachers in the classroom. Survey results were the basis for the author to give some suggestions to improve the efficiency of communication between teachers and learner in foreign language classes and anhance classes and enhance vitality of the class.
6530 |aBody language
6530 |aTeachers
6530 |aForeign language classes
6530 |aFrench
773|tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 11 (241).
890|a0|b0|c0|d0
Không tìm thấy biểu ghi nào