Tác giả CN
| Nguyễn, Dương Nguyên Trinh. |
Nhan đề
| Tính ứng dụng của phương pháp đọc theo văn bản thu âm cấp độ B1 trong việc hỗ trợ học luyện âm cho sinh viên năm thứ nhất trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng =An investigation into the applicability of tracking method on an tapescripts of preliminary English test as supplementary materials for speech training for first-year student at University of foreign language studies, the University of Danang /Nguyễn Dương Nguyên Trinh;Võ Lê Đình Văn. |
Thông tin xuất bản
| 2015 |
Mô tả vật lý
| tr. 92-96 |
Tùng thư
| Hội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
Tóm tắt
| This stuudy attemps to investigate the applicability of tapescripts through tracking method as supplementary materials for Speech Traning for first year-students at English Department, College of Foreign Languages. From the pilot research, some findings about the effectiveness of emplying tapescripts through tracking method to improve pronunciation performance and common pronunciation aspects of student s that need improvements are revealed. Besides, some opinions of students and teachers are collected and discussed to give support to the research result. Finally, thre are some proposals for learning activities students can get involved in to enhance their pronunciation. |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Applicability |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Learning activities |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Tapescripts |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Tracking |
Thuật ngữ không kiểm soát
| Pronunciation |
Tác giả(bs) CN
| Võ, Lê Đình Văn. |
Nguồn trích
| Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 11 (241). |
|
000
| 00000nab a2200000 a 4500 |
---|
001 | 37587 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 48051 |
---|
008 | 160307s2015 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
022 | |a08683409 |
---|
035 | |a1456380456 |
---|
039 | |a20241130165950|bidtocn|c|d|y20160307085540|zsvtt |
---|
041 | 0 |avie |
---|
044 | |avm |
---|
100 | 0 |aNguyễn, Dương Nguyên Trinh. |
---|
245 | 10|aTính ứng dụng của phương pháp đọc theo văn bản thu âm cấp độ B1 trong việc hỗ trợ học luyện âm cho sinh viên năm thứ nhất trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng =|bAn investigation into the applicability of tracking method on an tapescripts of preliminary English test as supplementary materials for speech training for first-year student at University of foreign language studies, the University of Danang /|cNguyễn Dương Nguyên Trinh;Võ Lê Đình Văn. |
---|
260 | |c2015 |
---|
300 | |atr. 92-96 |
---|
362 | 0 |aSố 11 (241) 2015 |
---|
490 | 0 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam. |
---|
520 | |aThis stuudy attemps to investigate the applicability of tapescripts through tracking method as supplementary materials for Speech Traning for first year-students at English Department, College of Foreign Languages. From the pilot research, some findings about the effectiveness of emplying tapescripts through tracking method to improve pronunciation performance and common pronunciation aspects of student s that need improvements are revealed. Besides, some opinions of students and teachers are collected and discussed to give support to the research result. Finally, thre are some proposals for learning activities students can get involved in to enhance their pronunciation. |
---|
653 | 0 |aApplicability |
---|
653 | 0 |aLearning activities |
---|
653 | 0 |aTapescripts |
---|
653 | 0 |aTracking |
---|
653 | 0 |aPronunciation |
---|
700 | 0 |aVõ, Lê Đình Văn. |
---|
773 | |tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 11 (241). |
---|
890 | |a0|b0|c0|d0 |
---|
| |
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|