• Bài trích
  • Tính ứng dụng của phương pháp đọc theo văn bản thu âm cấp độ B1 trong việc hỗ trợ học luyện âm cho sinh viên năm thứ nhất trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng =

Tác giả CN Nguyễn, Dương Nguyên Trinh.
Nhan đề Tính ứng dụng của phương pháp đọc theo văn bản thu âm cấp độ B1 trong việc hỗ trợ học luyện âm cho sinh viên năm thứ nhất trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng =An investigation into the applicability of tracking method on an tapescripts of preliminary English test as supplementary materials for speech training for first-year student at University of foreign language studies, the University of Danang /Nguyễn Dương Nguyên Trinh;Võ Lê Đình Văn.
Thông tin xuất bản 2015
Mô tả vật lý tr. 92-96
Tùng thư Hội Ngôn ngữ học Việt Nam.
Tóm tắt This stuudy attemps to investigate the applicability of tapescripts through tracking method as supplementary materials for Speech Traning for first year-students at English Department, College of Foreign Languages. From the pilot research, some findings about the effectiveness of emplying tapescripts through tracking method to improve pronunciation performance and common pronunciation aspects of student s that need improvements are revealed. Besides, some opinions of students and teachers are collected and discussed to give support to the research result. Finally, thre are some proposals for learning activities students can get involved in to enhance their pronunciation.
Thuật ngữ không kiểm soát Applicability
Thuật ngữ không kiểm soát Learning activities
Thuật ngữ không kiểm soát Tapescripts
Thuật ngữ không kiểm soát Tracking
Thuật ngữ không kiểm soát Pronunciation
Tác giả(bs) CN Võ, Lê Đình Văn.
Nguồn trích Ngôn ngữ và đời sống.- 2015, Số 11 (241).
000 00000nab a2200000 a 4500
00137587
0022
00448051
008160307s2015 vm| vie
0091 0
022|a08683409
035|a1456380456
039|a20241130165950|bidtocn|c|d|y20160307085540|zsvtt
0410 |avie
044|avm
1000 |aNguyễn, Dương Nguyên Trinh.
24510|aTính ứng dụng của phương pháp đọc theo văn bản thu âm cấp độ B1 trong việc hỗ trợ học luyện âm cho sinh viên năm thứ nhất trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng =|bAn investigation into the applicability of tracking method on an tapescripts of preliminary English test as supplementary materials for speech training for first-year student at University of foreign language studies, the University of Danang /|cNguyễn Dương Nguyên Trinh;Võ Lê Đình Văn.
260|c2015
300|atr. 92-96
3620 |aSố 11 (241) 2015
4900 |aHội Ngôn ngữ học Việt Nam.
520|aThis stuudy attemps to investigate the applicability of tapescripts through tracking method as supplementary materials for Speech Traning for first year-students at English Department, College of Foreign Languages. From the pilot research, some findings about the effectiveness of emplying tapescripts through tracking method to improve pronunciation performance and common pronunciation aspects of student s that need improvements are revealed. Besides, some opinions of students and teachers are collected and discussed to give support to the research result. Finally, thre are some proposals for learning activities students can get involved in to enhance their pronunciation.
6530 |aApplicability
6530 |aLearning activities
6530 |aTapescripts
6530 |aTracking
6530 |aPronunciation
7000 |aVõ, Lê Đình Văn.
773|tNgôn ngữ và đời sống.|g2015, Số 11 (241).
890|a0|b0|c0|d0

Không có liên kết tài liệu số nào