• Sách
  • 658.8342 HOL
    Eric V HoltzclawLaddering :

DDC 658.8342
Tác giả CN Holtzclaw, Eric V.,
Nhan đề Eric V HoltzclawLaddering : unlocking the potential of consumer behavior / Eric V Holtzclaw.
Thông tin xuất bản Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., [2013]
Mô tả vật lý xvi, 209 p. ; 24 cm.
Phụ chú Sách quỹ Châu Á.
Tóm tắt Marketing and product development best practices for a fragmented economy The rules for marketing and product development have changed forever. You no longer control where and how consumers receive marketing messages. The consumer is in charge, with ever-growing choices and a shrinking decision window. Therefore, it is crucial to understand what drives customer behavior to design products, marketing, and experiences
Thuật ngữ chủ đề Consumer behavior-Advertising Research.
Từ khóa tự do Tiếp thị
Từ khóa tự do Kinh doanh
Từ khóa tự do Chăm sóc khách hàng
Từ khóa tự do Nghiên cứu
Từ khóa tự do Tâm lí khách hàng
Địa chỉ 100TK_Tiếng Anh-AN(2): 000088837, 000093171
000 00000cam a2200000 a 4500
00138053
0021
00448537
005202105071020
008160405s2013 nju eng
0091 0
020|a9781118566121
035##|a835112653
039|a20210507102027|banhpt|c20160405162426|dtult|y20160405162426|zsvtt
0410 |aeng
044|anju
08204|a658.8342|bHOL
1001 |aHoltzclaw, Eric V.,|d1973-
24510|aEric V HoltzclawLaddering : |bunlocking the potential of consumer behavior /|cEric V Holtzclaw.
260|aHoboken, New Jersey :|bJohn Wiley & Sons, Inc.,|c[2013]
300|axvi, 209 p. ;|c24 cm.
500|aSách quỹ Châu Á.
520|aMarketing and product development best practices for a fragmented economy The rules for marketing and product development have changed forever. You no longer control where and how consumers receive marketing messages. The consumer is in charge, with ever-growing choices and a shrinking decision window. Therefore, it is crucial to understand what drives customer behavior to design products, marketing, and experiences
65010|aConsumer behavior|xAdvertising Research.
6530 |aTiếp thị
6530 |aKinh doanh
6530 |aChăm sóc khách hàng
6530 |aNghiên cứu
6530 |aTâm lí khách hàng
852|a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(2): 000088837, 000093171
890|a2|b1|c0|d0
Dòng Mã vạch Vị trí Giá sách Ký hiệu PL/XG Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần
1 000088837 TK_Tiếng Anh-AN 658.8342 HOL Sách 1 Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
2 000093171 TK_Tiếng Anh-AN 658.8342 HOL Sách 2

Không có liên kết tài liệu số nào