|
000
| 00000cam a2200000 a 4500 |
---|
001 | 44996 |
---|
002 | 1 |
---|
004 | 55615 |
---|
005 | 202105100905 |
---|
008 | 161109s2013 nju eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a9781118466933 |
---|
035 | ##|a816160646 |
---|
039 | |a20210510090538|banhpt|c20200417140325|dthuvt|y20161109161302|zsvtt |
---|
041 | 0 |aeng |
---|
044 | |anju |
---|
082 | 04|a658.872|bDUG |
---|
100 | 1 |aDuggan, Kris. |
---|
245 | 10|aBusiness gamification for dummies /|cKris Duggan, Kate Shoup. |
---|
260 | |aHoboken, N.J. :|bJohn Wiley & Sons,|c2013 |
---|
300 | |a284 p. :|bill. ;|c23 cm. |
---|
500 | |aQuỹ sách Châu Á. |
---|
520 | |aInterested in improving customer loyalty, engagement, and retention? This guide to business gamification explains how to apply the principles of this strategic concept to your business model to entice and retain customers. |
---|
650 | 10|aComputer games|xSocial aspects. |
---|
650 | 10|aConsumer behavior|xSocial aspects. |
---|
650 | 10|aInternet marketing|xSocial aspects. |
---|
653 | 0 |aTiếp thị |
---|
653 | 0 |aInternet marketing |
---|
653 | 0 |aẢnh hưởng |
---|
653 | 0 |aConsumer behavior |
---|
653 | 0 |aXã hội |
---|
653 | 0 |aSocial aspects |
---|
653 | 0 |aComputer games |
---|
653 | 0 |aTrò chơi điện tử |
---|
700 | 1 |aShoup, Kate,|d1972- |
---|
852 | |a100|bTK_Tiếng Anh-AN|j(1): 000093310 |
---|
890 | |a1|b1|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Vị trí |
Giá sách |
Ký hiệu PL/XG |
Phân loại |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
1
|
000093310
|
TK_Tiếng Anh-AN
|
|
658.872 DUG
|
Sách
|
1
|
Tài liệu chỉ đọc tại Thư viện
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|